Interviu

Nadia Vişan: Nu cred că târgul Gifts Show o să aibă succes, deoarece este scos din formula cu care s-a făcut cunoscut

• Bookmarks: 23513


Directorul general Today Advertising, Nadia Vişan, face parte din tabăra celor care nu susţin organizatorii în demersul lor, fiind mai degrabă de părere că cele ce trebuiau să fuzioneze erau domeniile offset şi flexo.

Am fost contactaţi de către organizatori în vederea participării, ocazie cu care ne-au informat şi asupra schimbărilor survenite. În principiu, condiţiile au rămas cam aceleaşi, însă rămâne de văzut dacă vom expune anul acesta la Print & Sign. Ideea împărţirii nu este una bună, iar dacă era neapărat nevoie de schimbare, cele care se cereau unite într-un singur târg erau Print Show şi Flexo Show. Nici data acestui eveniment nu este una satisfăcătoare pentru noi, deoarece avem un catalog (Novel) pe care nu vom avea suficient timp să-l promovăm.

Pe de altă parte, nu mi se pare o idee bună să se schimbe nici denumirea, acum când toată lumea s-a obişnuit cu Advertising Show. Această modificare de nume va deruta vizitatorii, specialiştii de marketing şi clienţii, al căror număr s-ar putea să scadă, urmând să treacă poate alţi ani înainte ca lumea să se obişnuiască cu noul nume. Nu cred că târgul Gifts Show o să aibă succes, deoarece este scos din formula cu care s-a făcut cunoscut.

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
513 views
bookmark icon

Write a comment...