Sezonul expoziţiilor din industria de producţie publicitară continuă, în timp ce bifează cele mai importante evenimente ale toamnei 2011. Cel mai recent târg de profil desfăşurat a fost Labelexpo, din Bruxelles, care a depăşit aşteptările organizatorilor, dar şi ale expozanţilor la ediţia din acest an.
Astfel, informaţiile eliberate de organizatori arată că show-ul a numărat 28.636 de vizitatori din 118 ţări diferite, în creştere cu 18,6% faţă de ediţia din 2009.
Peste 550 de expozanţi s-au prezentat la Labelexpo Europe, iar la finalul ediţiei mulţi dintre ei au confirmat prezenţa şi la ediţia din 2013, spaţiul de prezentare pus la dispoziţie pentru următoarea ediţie fiind deja rezervat în proporţie de 81,3%.
Expoziţia a cuprins peste 100 de lansări de produs, care au completat demonstraţiile de la stand. Spaţiul de expunere a fost împărţit în două zone mari, cea a Workshop-urilor de imprimare digitală şi cea a Imprimării de ambalaje. În cele două spaţii delimitate au avut loc demonstraţii live de imprimare cu ajutorul a trei tehnologii diferite: toner, cerneală electro şi pe bază de inkjet, respectiv printere potrivite pentru zona ambalajelor, atât pentru volume mari, cât şi pentru cele mici.