Proiectul noului site Leykom este dedicat în totalitate partenerilor noștri de afaceri, pentru că este foarte complex şi bine structurat, reprezentând un stil nou, mai elegant, mai rafinat. Motorul de căutare este rapid, cu răspuns prompt la comanda utilizatorului, iar produsele sunt structurate pe categorii şi subcategorii. Prima pagină a site-ului conţine un slideshow cu imagini sugestive, o prezentare a categoriilor principale şi o secţiune de ştiri cu articole captivante.
“Era o zi tristă de iarnă, totul gri și mohorât. Ne-am dat seama că avem nevoie de o schimbare, de culoare şi simplitate, iar atunci ne-a venit ideea: o nouă platformă Leykom. Ne-am pus pe treabă şi, după mai bine de un an, a ieşit, colorat şi plin de viaţă, uşor şi plin de informaţii, noul site Leykom”, declară Loredana Stan, director de marketing la Leykom.
Materialele, pozele, descrierile şi aplicaţiile vă vor încânta şi vă vor transpune într-o lume magică a culorilor şi a imaginaţiei.
Acum, totul este mai uşor şi mai plăcut! Încercaţi noul site Leykom: www.leykom.ro.
Similar Posts:
- Danone investește 2,3 milioane de euro și schimbă jumătate din ambalaje
- Tuning Expo, o nouă provocare pentru Leykom
- Leykom își prezintă noua identitate vizuală cu ocazia Leykom Open Days
- Nadia Vişan: Nu cred că târgul Gifts Show o să aibă succes, deoarece este scos din formula cu care s-a făcut cunoscut
- Ce schimbăm?