La sfârșitul lunii februarie 2016, Verla a organizat în Cluj și în București seminarul de echipamente pentru producția publicitară „More Than Just Machinery”. Evenimentele au beneficiat de două părți: una de prezentare teoretică a gamei și cealaltă de testare practică a utilajelor. Ca de obicei, în provincie au fost mai mulți interesați de astfel de întâlniri: 54 în Cluj și 38 în București. De fiecare dată, participanții au venit din toată țara, nu doar din zona respectivă, organizatorii fiind mulțumiți de feedbackul primit. Scopul pe care și l-au propus cei de la Verla cu aceste prezentări a fost acela de adaptare a imaginii companiei în mintea consumatorilor de la furnizori de materiale la funizori de servicii complete (materiale, echipamente și know-how).
„Am încercat să aducem cât mai aproape de clienții noștri gama de mașini pe care le comercializăm, începând de la print și până la finisare și accesorii. Am ajuns la concluzia că unii dintre ei căutau echipamente și nu știau de unde să le achiziționeze. De aceea, am organizat aceste două zile de prezentări la Cluj și la București, dar am realizat și un catalog cu toate echipamentele pe care le oferim pieței. Ambele evenimente au ieșit foarte bine. De-a lungul timpului am încercat să creăm un sistem integrat pentru clienți: materiale, echipamente și know-how. Nu este un demers ușor, dar este unul sincer, așa cum am obișnuit industria. Scopul nostru cu aceste întâlniri a fost acela de a-i face pe clienți să apeleze la noi și când vor investi în echipamente”, ne-a explicat Andrei Verzea, director vânzări la Verla.
0 comments
Print