Alături de A. Berger Gmbh, Verla a organizat două traininguri interactive denumite „Revoluția Textilelor”, unul în Cluj-Napoca pe data de 17 iunie 2015 și celălalt în București în ziua următoare. Invitații au putut afla aici care sunt ultimele tendințe în domeniul utilizării textilelor în industria publicitară și în lumea decorațiunilor interioare. În plus, a avut loc o demonstrație a realizării pas cu pas a casetelor luminoase cu material textil, dar și o prezentare a celor mai noi sisteme de afișare folosite la evenimente, lansări de produse sau în magazinele de prezentare.
Dan CĂLIN
Am fost și noi prezenți la cel de la București și am fost plăcut surprinși de cât de simplu poate fi montată o astfel de casetă luminoasă și de calitatea la care au ajuns materialele textile în industria publicitară. Evenimentul a beneficiat și de prezența lui Marc Nitsche, General Manager și co-proprietar al A. Berger GmbH. Vlad A. Verzea, Business Development Manager la Verla, a detaliat pentru cititorii Print Magazin care au fost motivele organizării acestor evenimente, cum reacționează piața noastră la acest tip de promovare în comparație cu statele din vestul Europei, dar și care sunt perspectivele pe care le are aici în următoarea perioadă.
„Am organizat acest seminar pentru a arăta clienților noștri și potențialilor clienți oportunitatea de a folosi materialele textile în industria publicitară pe print digital. Din păcate, în piața noastră ele nu au încă o prea mare importanță deoarece clienții nu știau de unde să ia suporturile pe care aceste materiale textile trebuie fixate și cum să le promoveze mai departe. Exact aceste lucruri le-am prezentat celor care au fost prezenți la cele două evenimente, unul în Cluj-Napoca și celălalt în București. Am împărțit seminarul în segmente în funcție de interesul pe care l-ar putea avea invitații: prezentare generală, casete luminoase cu material textil și sisteme de expunere cu textil.
Casetele luminoase cu material textil este un segment care crește rapid, în România fiind din ce în ce mai multe magazine care le folosesc. De exemplu, în ultimul mall inaugurat în București aproape toate magazinele se promovează în acest fel. În țările din vestul Europei trecerea a fost făcută de ceva vreme la aceste sisteme de promovare cu material textil. De aceea, cred că se va întâmpla și la noi, dar oamenii trebuie să știe de unde le pot achiziționa și cum trebuie montate. Noi avem toate sistemele și toate materialele. Iar avantajele pe care le oferă în comparație cu sistemele clasice sunt evidente: transport și montare simple, nu necesită echipă specializată și nici operațiuni complicate, durează foarte puțin montarea lor sau schimbarea materialului textil.
Producătorii sunt interesați de ele, iar acest lucru se vede și din prezența la cele două seminarii pe care le-am organizat: 45-50 de oameni la București și 30-35 la Cluj-Napoca. În plus, în luna iulie vom avea o caravană care va ajunge în cinci orașe din țară (Timișoara, Cluj-Napoca, Bacău, Constanța și București) împreună cu cei de la HP pentru a promova materialele textile pentru decorațiuni interioare. Trebuie doar să popularizăm aceste produse, iar piața va crește cu siguranță pe acest segment.”