Lansarea showroomului Leykom s-a dovedit a fi prima manifestare dintr-un lanţ de evenimente care încearcă să evidenţieze prezentarea de idei inovatoare pentru aplicaţii ce pot fi executate cu ajutorul imprimantelor latex, dar şi importanţa contactului direct cu clienţii în prezentarea corectă a unui echipament. Un al doilea eveniment a avut loc la Cluj Napoca pe 16 septembrie 2010.
Renumitul furnizor de producţie publicitară Leykom a renunţat la abordările clasice şi a început o campanie de promovare a produselor sale prin prezentarea numeroaselor aplicaţii ale imprimantei HP ce funcţionează pe baza tehnologiei latex. După evenimentul ce a marcat inagurarea showroomului din Bucureşti, în data de 16 septembrie a avut loc un al doilea eveniment similar în Cluj Napoca, în sala de conferinţe a hotelului Topaz.
Evenimentul a fost bine primit de către public, în special deoarece în zona Ardealului aceste tipuri de prezentări sunt destul de rare. Reprezentantul HP, Doru Stoican împreună cu Marian Preda şi Ştefan Radu de la Leykom au prezentat audienţei avantajele printului cu latex şi câteva dintre noile direcţii de dezvoltare pe care o firmă de producţie publicitară le poate urma pentru a adăuga aplicaţii noi şi eficiente în portofoliul său.
Campania de promovare a imprimantei HP Latex L25500 va continua cu evenimente în alte trei oraşe importante din ţară. Detaliile despre locaţii şi datele de desfăşurare urmează să fie comunicate ulterior.
În cadrul acestei campanii integrate de promovare a imprimantei HP Latex, intitulată sugestiv “ Poveşti de succes”, Leykom împreună cu HP au sponsorizat grădiniţa numărul 256 din sectorul 2, decorând pereţii sălii de festivităţi cu tapet printabil, imprimat cu ajutorul tehnologiei Latex, ce ilustrează cele 4 anotimpuri.