Analiza

Showroom-ul Leykom gazda prezentării tehnologiei HP latex

• Bookmarks: 265


Avantajele unui showroom constau în faptul că un cumpărător poate vedea și testa un echipament. Există furnizori care au înțeles acest lucru și încearcă să obțină astfel avantaje competitive față de concurență. Esta cazul Leykom, care a inaugurat săptămâna trecută un showroom în București. Pentru a marca deschiderea showroom-ului a fost lansată imprimanta HP Latex L25500.

În momentul în care un furnizor de echipamente pentru producția publicitară ajunge la un nivel superior de dezvoltare, va căuta să își promoveze mai mult produsele comercializate. O soluție de promovare este investiţia în showroom-uri. Aceste spaţii de prezentare aduc nu numai o îmbunătăţire a imaginii, ci îi oferă posibilitatea vânzătorului să etaleze atuurile produselor pe care le comercializează, iar cumpărătorului să se convingă pe viu de beneficiile pe care le-ar putea obține prin investiția într-un nou echipament.

Un furnizor important de pe piața românească, Leykom, a ales această soluție de promovare și a inaugurat pe 29 iulie un showroom în cadrul unui eveniment de prezentare a imprimantei HP Latex L25500. La eveniment, Doru Stoican –LFP manager HP a vorbit pe larg despre trendurile industriei, despre calităţile imprimantei HP Latex L25500 şi despre importanța tehnologiei latex pentru industria de publicitate, iar Mihai Preda, reprezentant Leykom, a prezentat calităţile imprimantei în cadrul unei demonstraţii.

Să cauţi să te diferenţiezi prin aplicaţii pe care alţii nu le pot face
Doru Stoican a punctat importanța elementelor de diferențiere pentru dezvoltarea unei afaceri. Sondajele pe care le-a citat au arătat că business-urile caută tot mai mult diferenţierea, campaniile de promovare sunt mai precis targetate, mai scurte şi mai dese, iar sustenabilitatea este absolut necesară în orice mediu. Stoican a mai spus că volumul printurilor a crescut simţitor, însă deciziile de investiţii în echipamente noi sunt condiţionate de ceea ce se va întâmpla în viitor. Firmele acordă o atenţie sporită trendurilor, deoarece nu-şi permit să investească în tehnologii care nu le vor permite să se plieze schimbărilor comportamentului consumatorilor, pe măsură ce acestea se vor produce.

În acord cu aceste tendinţe, Stoican a adăugat că HP consideră că tehnologia latex este răspunsul la aceste provocări. Aceasta este considerată tehnologia viitorului şi vine să completeze dezavantajele tehnologiei cu solvent, dar şi să îmbuntăţească din calităţile celei cu UV. Este o tehnologie 100% ecologică şi în concordanţă cu standardele de mediu, iar reprezentanţii HP consideră că va fi un element facilitator pentru obţinerea fondurilor de europene şi structurale. Mai mult, tehnologia latex poate fi folosită pentru extinderea business-urilor, deoarece cu ajutorul ei se obţin aplicaţii grafice, tapet şi alte decorări. De asemenea este util şi în personalizarea obiectelor şi în printul pe textile.

Versatilitatea echipamentului prezentat de Leykom şi HP a fost testată prin imprimarea, printre altele, a unui tapet care, apoi, a fost montat şi demontat.

Odată finalizat procesul de imprimare, tapetul a fost gata pentru montare. A fost necesară doar eliminarea excesului de material şi umezirea suprafeţei pentru a se activa adezivul. Montarea s-a realizat cu o racletă, iar demontarea s-a executat la fel de simplu, prin umezirea tapetului şi reactivarea adezivului.

Imprimanta s-a dovedit a fi simplu de utilizat, pentru că mentenanţa şi curăţarea au fost complet automatizate, iar staţia grafică din dotare a gestionat toate informaţiile şi parametrii tehnici, nefiind necesară supravegherea acesteia în timpul procesului de printare.
Costurile estimative pentru instalarea tehnologiei au fost estimate la puţin peste 22,000 euro, la achiziție oferindu-se, pe lângă echipament, un set de cerneală, unul de materiale şi o staţie grafică.

Deşi interesul faţă de echipamentele latex este ridicat, Doru Stoican a precizat în exclusivitate pentru Universign că în România rata de absorbţie a acestei tehnologii este sub aşteptări, deşi este o piaţă cu un potenţial foarte mare. Principalele impedimente pe care le-a semnalat reprezentantul HP sunt mentalitatea şi actuala criză economică.

În opinia sa, terenul nesigur pe care evoluează firmele româneşti ar trebui să determine managerii să investească în tehnologii viabile în timp şi care au capacitatea de a se adapta la schimbările rapide din piaţă.

Prezentarea imprimantei HP Latex L25500 în cadrul evenimentului de inaugurare a showroom-ului Leykom a adus împreună producători și furnizori. Este cert că showroom-ul poate constitui o evoluție pentru producția publicitară. Pentru a-şi forma o imagine mai aproape de realitate cumpărătorii pot testa echipamentele pe care vor să le achiziționeze.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
65 views
bookmark icon

Write a comment...