Analiza

Viscom ține piept vremurilor

• Bookmarks: 4100


Unul dintre daturile incontestabile ale socializării în spațiul virtual este accesibilitatea imediată. De pildă, atunci când cauți un furnizor, acesta pare doar la un click distanță. Acest fapt pune o mare presiune pe târguri și expoziții. Cu toate că networking-ul online amenință rostul de a fi al unui târg, nu-i anulează încă existența.

Organizarea unui târg de producție publicitară nu se mai poate baza doar pe relația vânzător-cumpărător. Trebuie să aibă o deschidere către un public mai mare, să ofere posibilități de relaționare mai largi de unu-la-unu. Dacă networking-ul oferă oportunități de identificare rapidă, atunci un târg trebuie să personalizeze și să decripteze informațiile găsite în mediul online.

Totuși, prezența și interacționarea din spațiul virtual nu va conduce prea curând la anularea târgurilor de profil. Un astfel de eveniment oferă încă un mediu de interacționare inimitabil, unde relația dintre expozanți și vizitatori se desfășoară pe baze autentice.

În ciuda acestui atribut prețios, târgurile dedicate producției publicitare se confruntă cu o criză de identitate, cu o problemă de poziționare. Și asta, în special din cauza faptului că funcția lor primară, de a informa oamenii despre noutăți și trenduri, a fost înlocuită în mare măsură de internet.

Târgurile de marcă-scăpate de criza existențială

Târgurile de anvergură, precum Drupa sau Fespa, rămân încă evenimente care stabilesc direcția industriei de producție publicitară, evenimente unde se punctează noutățile și sunt generate trenduri. În sprijinul acestui tip de beneficiu stă și faptul că au loc la distanțe mai mari de timp – patru, respectiv doi ani.

Deși informațiile se pot găsi în mediul online, interacțiunea consistentă dintre furnizori, producători, end-useri și oameni interesați de aplicațiile producției publicitare poate fi generată unitar numai la un astfel de eveniment. Virtualul nu poate înlocui complet această nevoie a oamenilor de a socializa, de a stabili relații personale.

Viscom-un târg orientat către oameni, nu doar către specialiști

Târgul Viscom din Italia rămâne un reper în ceea ce privește organizarea, promovarea și temele propuse. Cadrul contemporan al infrastructurii și facilităților aferente, dar și nivelul ridicat de exigență al amenajării standurilor expoziționale îl determină pe vizitator să fie interesat să parcurgă întreg spațiul pus la dispoziție.

Viscom este renumit și pentru atelierele creative pe care le găzduiește și pentru pachetele de imagine și formulele de promovare care surprind de fiecare dată. Ediția cu numărul 23 din acest an promite să se ridice la standardele anilor anteriori. Organizatorii târgului le-au pregătit invitaților “prezentări de modă” pentru tehnologia digitală, în care manechinele de pe podium vor fi înlocuite de cele mai noi echipamente și soluții din producția publicitară.

O altă noutate o reprezintă evenimentul Wrap the World, dedicat industriei de design de interior. Wrap the interior decoration world se va desfășura într-un loc special amenajat, unde vor fi expuse soluțiile dedicate zonei de design interior (POP, baruri, restaurante, spații dedicate timpului liber, hoteluri sau spitale). Invitați să participe, prin propuneri creative ad-hoc, vor fi ahitecți, designeri, dar și persoane interesate de soluțiile pe care le poate oferi un astfel de domeniu pentru dezvoltarea activității lor. Designerii nu reprezintă neapărat o nouă categorie de public vizată pentru lărgirea ariei de vânzare a produselor prezente în cadrul târgului, dar prezența lor aduce o notă proaspătă și așază domeniul într-o nouă lumină, binevenită pentru reafirmarea unei zone tehnice prin excelență.

Nu numai organizarea Viscom pare ireproșabilă, dar și modul de promovare a imaginii târgului. Ce propune Viscom începând cu anul acesta este o interacționare polivalentă, o deschidere a producției publicitare spre mai multe direcții.

Târgul de la Viscom este orientat spre mai multe categorii de public, nu numai spre cei din industrie, ci mai ales către end-useri, care sunt bineveniți să experimenteze noutățile din domeniu și încurajați să folosească noile soluții care pot oferi o dinamică îmbunătățită de promovare business-ului propriu. Mai mult decât atât, prin modul în care s-a poziționat, Viscom Milano a devenit un eveniment urban, orientat către oameni, nu doar către specialiști din producția publicitară.

Similar Posts:

4 recommended
comments icon0 comments
0 notes
100 views
bookmark icon

Write a comment...