Pentru Today Advertising, promoter Novel, cele patru zile de târg Gifts Show au însemnat 28 de ore program de vizitare, mult mai multe ore extra petrecute pentru amenajarea standului, 600 de cărţi de vizită oferite, 450 de cataloage Novel înmânate şi 270 şepci Novel dăruite.
De asemenea, în cadrul târgului au avut ocazia să întâlnească oameni minunaţi care să le aprecieze munca, care să-i admire pentru ideile şi conceptul original al standului, amenajat ca un studio foto.
Cei mai mulţi au fost cei impresionaţi de produsele pe care le promovează, care se diferenţiază pe piaţa din România prin oportunitatea personalizării de la zero, clientul având posibilitatea să aleagă atât materialul din care sunt confecţionate produsele, cât şi culoarea şi forma articolelor pe care le procură.
Gifts Show le-a oferit celor de la Today Advertising prilejul reîntâlnirii cu colaboratori vechi, continuând să-şi creeze contacte noi şi să socializeze cu oameni din diverse domenii de activitate, toate acestea traducându-se prin 567 cărţi de vizită şi adrese de mail primite, prin şapte cereri de ofertă deja primite la mail-ul office@todayadvertising.ro şi printr-o comandă fermă obţinută.
“Pentru toate acestea şi pentru multe altele, pentru prezenţa dumneavoastră, pentru sugestii, pentru întrebările incomode menite să ne ajute la îmbunătăţirea serviciilor noastre, pentru aprecierile şi solicitările transmise, Today Advertising, promoter Novel, vă mulţumeşte!” a declarat Nadia Vişan, reprezentant Novel.
“Am avut o săptămână grea la târg: am lansat catalogul Novel, am fost prezenţi cu un stand care a atras privirile şi a stârnit interesul vizitatorilor, ne-am promovat articolele cât mai bine, totodată continuând să dăm curs ofertelor primite pe mail şi asta, cred eu, înseamnă că suntem profesionişti” spune Nadia Vişan, Sales & Marketing Manager Today Advertising, promoter Novel.
Similar Posts:
- Nadia Vişan: Nu cred că târgul Gifts Show o să aibă succes, deoarece este scos din formula cu care s-a făcut cunoscut
- Philipp Zimmermann noul șef a diviziei digitale Koenig & Bauer.
- Rodica Chirculescu: Planul nostru de marketing pentru 2009 a fost deja trasat şi nu include participarea la târg
- EFI va aplica creșteri de preț pentru imprimante, cerneala, consumabile și piese
- 2007 – 2017, zece ani de print românesc în UE