Rodica Chirculescu: Planul nostru de marketing pentru 2009 a fost deja trasat şi nu include participarea la târg
Directorul de marketing de la Simaco Advertising, Rodica Chirculescu, este de părere că o afişare din doi în doi ani este suficient pentru imaginea unei companii de producţie.
Nu cred că anunţarea Gifts’ Show ca târg independent este o separare în adevăratul sens al cuvântului. Cât despre beneficii, nu văd în asta un lucru neapărat bun, ci mai degrabă o înlăturare. Presimt chiar că i se va aloca un pavilion lăturalnic, în timp ce majoritatatea vizitatorilor va fi atrasă de evenimentul principal de print şi tipar, care va ocupa, probabil, pavilionul central.
Anul acesta nu vom fi prezenţi în calitate de expozanţi; planul de marketing a fost deja trasat şi nu include acest eveniment. Decizia vine pe fondul unor uşoare nemulţumiri precedente, când semnalele înregistrate nu au fost suficient de mulţumitoare. În plus, am ajuns la concluzia că prezenţa din doi în doi ani este suficientă pentru imaginea noastră, acesta fiind, practic, şi motivul participării. Hotărârea nu are legătură cu rebranding-ul Advertising Show, căci decizia a fost luată la sfârşitul anului trecut, când încă nu aflasem schimbările. Nici criza financiară nu a fost un factor hotărâtor, deşi astăzi ne gândim că a fost totuşi o decizie bună într-o perioadă în care toată lumea reduce pe cât posibil bugetele.
Similar Posts:
- Nadia Vişan: Nu cred că târgul Gifts Show o să aibă succes, deoarece este scos din formula cu care s-a făcut cunoscut
- Gifts Show – primul târg de obiecte promoţionale din România
- Doru Stoican: Atât timp cât nu sunt atraşi şi beneficiarii finali ai industriei, succesul unui astfel de târg va fi din ce în ce mai greu de anticipat
- O fotografie pentru eternitate, Novel pentru calitate
- Repoziţionarea Advertising Show stârneşte controverse