Organizaţia locală a cunoscutului producător de soluţii digitale nu mai vine cu inovaţii doar în ceea ce priveşte tehnologia. Aceştia le pun de acum la dispoziţie clienţilor soluţii noi şi pe partea de finanţare a achiziţiilor. Este vorba şi despre posibilităţi de plată în rate, dar şi de carduri de reducere. Am cerut mai multe detalii doamnei Viorica Mocanu, Marketing Manager pentru Konica Minolta Business Solutions Romania, în cadrul unei discuţii ale cărei detalii pot fi citite mai jos.
Întrucât întâlnirea a avut loc nu la mult timp după ce evenimentul-caravană al Konica Minolta poposise la Cluj-Napoca, am vrut să ştim dacă feedback-ul primit de la invitaţi a fost pozitiv, iar răspunsul a fost mai mult decât pozitiv. Gazda noastră ne-a povestit ideea principală din spatele evenimentului, aceea de a ajunge lângă client chiar dacă acesta nu are posibilitatea de a veni în persoană la una dintre reprezentanţele regionale ale companiei. De asemenea, am vorbit şi despre echipamentele prezentate în cadrul întâlnirii, acestea acoperind o gamă largă de cereri din piaţa de astăzi.
Eram foarte aproape de un alt eveniment important pentru tiparul românesc, în special pentru carte – Gaudeamus. Pentru că tehnologiile prezente în soluţiile Konica Minolta sunt la modă acum, inclusiv în zona de carte (vorbim aici de web-to-print, mobile printing sau print on demand), am întrebat interlocutorul dacă acest lucru se vede şi în cifra de afaceri a companiei pe care o reprezintă. „Da”, ne-a spus aceasta. „Noi chiar am anticipat acest lucru. Acum câţiva ani, am expus în cadrul Print & Sign sub sloganul <<Less is more. Printing revolution>>. Practic, atunci am demonstrat în stand tipărirea de carte în tiraj mic. Acelaşi lucru l-am putut demonstra şi acum, la Cluj, tiparul de carte într-un singur exemplar. Am beneficiat şi de partea de finisare din partea companiei NIS Electronics, care a venit şi ne-a ajutat cu utilaje pentru acest lucru: maşină de spiralat, ghilotină, maşină de plastifiat şi, nu în ultimul rând, o maşină de broşat. De asemenea, am avut asigurată şi partea de management al culorii, ca şi suita noastră de aplicaţii grupate sub numele JT, deci, tot ce este necesar pentru tiparul de cărţi în tiraj scurt.”
Din conversaţia noastră cu specialistul Konica Minolta a rezultat şi importanţa din ce în ce mai crescută a soluţiilor software asociate celor de tipar. Omul din faţa noastră crede că aceste soluţii noi au marele merit de a aduce cu adevărat valoare adăugată printului şi fac şi munca tipografului mai uşoară, fie că vorbim despre soluţii de optimizare a fluxului de lucru sau că vorbim despre soft pentru print cu date variabile, ca să dăm doar două exemple. Iar vestea bună este că şi românii se aliniază acestor tendinţe şi tot mai mulţi tipografi din ţara noastră văd beneficiile acestor soluţii pentru afacerile lor.
Şi dacă tot a venit vorba despre afaceri, am intrat şi în subiectul care ne interesa pe noi: mai multe date despre înţelegerile financiare pe care Konica Minolta le oferă mai nou clienţilor. „În momentul de faţă, oferim pentru echipamentele de producţie posibilitatea achiziţionării în rate, cu un avans de 30 de procente şi 35 de rate. Deci, contract pe trei ani. Aceasta este o posibilitate. Bineînţeles, ne dorim ca aceste contracte să fie însoţite şi de contracte de asistenţă service pentru noi, ca să putem urmări cum este întreţinut echipamentul, cel puţin pe durata acestui contract. Există, de asemenea, pentru echipamentele de producţie posibilitatea încheierii unui tip de contract denumit de noi Optimised Print Services, în cadrul căruia clientul primeşte un preţ pe pagină şi primeşte şi echipamentul cu pricina”, a precizat managerul. Aşadar, pe lângă reţeaua de reprezentanţe şi service regional suficient de dezvoltată încât permite contracte de service cu intervenţii în doar câteva ore, Konica Minolta a mai pus pe masă încă un bonus pentru clienţii actuali şi viitori: termeni financiari mai accesibili.
Cifre la cald de la Cluj
Am vrut mai multe informaţii despre ceea ce a fost la întâlnirea din Ardeal, aşa că n-am ezitat să cerem lămuriri chiar de la organizator, cu nume şi cifre, pe cât posibil. Iar răspunsul nu ne-a dezamăgit. „Cei aproximativ 200 de vizitatori pe care i-am avut pe parcursul celor două zile de expoziţie s-au arătat încântați atât de sistemele și soluțiile noastre de producție, cât și de echipamentele office expuse. Dintre aceștia peste 50 de clienţi şi-au manifestat intenţia de a achiziţiona echipamente Konica Minolta în perioada următoare, beneficiind astfel de ofertele de discount promovate de companie pe durata expoziției.
Dintre echipamentele expuse în cadrul evenimentului, cel mai de interes a fost bizhub PRESS C1085, sistem de producție color prezentat, pentru prima dată în România, în cadrul expoziției Konica Minolta – „More than printing. Information management” 2014. Printre alte echipamente ce au putut fi testate în cadrul evenimentului de la Cluj – Open Days 2015, s-au numărat încă două sisteme de producţie, două color – bizhub PRESS C1070P şi bizhub PRO C1060L şi unul alb-negru – bizhub PRESS 1052.
Evenimentul fiind unul al porţilor deschise, Konica Minolta a pus la dispoziţia vizitatorilor şi clienţilor de office un echipament lansat chiar în această toamnă, noul bizhub C368. Pe lângă echipamentele expuse ce au putut fi testate în cadrul expoziţiei, au fost prezentate soluţii de optimizare a procesului de tipar digital, aplicaţii interactive pentru consolidarea strategiilor de business, comenzi on-line de printuri şi alte soluţii de automatizare a fluxului de lucru în tipografii. Ca parteneri la acest eveniment am avut firma NIS Electronics, care a venit alături de Konica Minolta cu diferite echipamente pe care s-au putut finisa, tăia şi lega în diverse moduri caiete, cărţi, calendare de perete şi alte materiale.
Ca urmare a expoziţiei de la Cluj, Konica Minolta – Open Days 2015, pe lângă contractele ce urmează a fi semnate, colegii din zona centrală a ţării au în continuare cereri şi prezentări de produsepe zona de PP, în acest scop urmând să se deschidă un showroom în cadrul filialei Konica Minolta – Cluj-Napoca”, ne-a precizat într-un e-mail pe adresa redacţiei Gabriela Vlad, reprezentant al departamentului de marketing în cadrul Konica Minolta Business Services Romania.
Similar Posts:
- Caravana Konica Minolta, din nou la drum, în 2016
- Open Days Konica Minolta 2015 la sfârșitul lunii octombrie la Cluj-Napoca
- Conform laboratorului BERTL, Konica Minolta are cele mai bune linii de producție digitală
- Konica Minolta şi-a anunţat planurile pentru IPEX
- Digital Imaging Square, cea mai nouă destinaţie pentru tipografii români