Adline Solutions își anunță clienții că în următoarele două săptămâni (12-29 martie) vor continua activitatea de acasă, chiar dacă nici unul dintre angajați nu este bolnav.
Decizia a fost luată „pentru prevenirea oricărui risc la care angajații companiei și implicit familiile lor ar putea fi expuși”.
„Astfel am decis să efectuăm livrarea comenzilor doar prin curier rapid, iar în situații speciale, pentru București vom face o singură livrare cu mașinile proprii pentru comenzile sosite până în ora 12. De asemenea, în această perioadă serviciile tehnice vor fi prestate doar online, fără prezența tehnicienilor în spațiile partenerilor noștri.
Sperăm ca situația să fie ținută sub control și să ne revedem cu bine după această perioadă care necesită schimbări din partea noastră, a tuturor. Vă rugăm și pe voi să țineți cont de toate recomandările de protecție împotriva coronavirusului”, se menționează în comunicatul Adline Soluțions către clienți.
Adline Solutions este o companie specializată pe distribuția de materiale și echipamente pentru producția publicitară
Similar Posts:
- Roadshow Konica Minolta 2016: peste 4.000 de kilometri parcurși într-o lună
- Imprimeria Națională: Accesul în companie se face numai după verificarea temperaturii corporale
- Un lac cu proprietăți antivirale pentru tipărituri
- Final de Roadshow Konica Minolta 2016
- Ochii albaștri din presă omit să spună povestea completă