Târgul încheiat sâmbătă trage linie după patru zile în care a reunit sub aceeaşi umbrelă, în premieră în România, toate tehnologiile de imprimare: de la digital, offset şi flexo, la serigrafie şi tampografie. Pavilioanele 13-18 din Romexpo au însumat o suprafaţă de expunere de 14.000 mp, în care un număr de peste 150 de expozanţi au prezentat echipamente, consumabile şi servicii din industria print-ului şi semnalisticii. Conform cifrelor furnizate de către organizatorii evenimentului, acesta a fost vizitat de peste 3100 persoane. În ediţia din 13 octombrie a newsletter-ului Universign vom detalia cele mai importante evenimente şi aspecte ale primei ediţii a Print&Sign, în cadrul următoarelor articole:
Eveniment: Lansarea mondială a echipamentului HP DJ 25500,
Analiză: Cine, ce şi cît a vîndut la Print&Sign 2009?
Eveniment: Exerciţiul dialogului – Consideraţii pe marginea seminarului “Agenţia de publicitate – interfaţă între producători şi clientul final”
Premierele târgului: interes crescut pentru aplicaţii de nişă
La obiect: Design-ul de stand în vreme de criză
Similar Posts:
- Print & Sign – Next Step, Next Level
- Digital Print & Sign 2012 revine în Complexul Romexpo
- Print&Sign 2011- peste 85% din suprafaţă ocupată
- Între Digital Print&Sign și sănătatea ecosistemului industriei grafice locale
- Print & Sign 2015 – la 85% din suprafata anului trecut, cu 6 luni inainte de deschidere