Analiza

Promovare creativă cu instrumente online

• Bookmarks: 263


Majoritatea producătorilor de folii au site-uri complexe, dar care nu permit o bună interactivitate cu utilizatorii. Avery Graphics Europa vine cu un instrument foarte ușor de folosit pentru a optimiza prezentarea produselor online ale companiei.

Divizia europeană a companiei Avery Dennison a creat un instrument online, Vehicle Graphics Product Selector, menit să ofere un sprijin suplimentar pentru o interfață prietenoasă cu utilizatorul. Noua aplicație ajută la alegerea celui mai bun material din portofoliul de produse și ușurează astfel munca designerilor, finisorilor, colantorilor de autovehiclule, producătorilor de decorațiuni, micșorând timpul de decizie al clienților finali.

Vehicle Graphics Product Selector se accesează printr-un clic pe bannerul de pe pagina principală a website-ului (www.europe.averygraphics.com). Bannerul îl conduce pe utilizator spre o fereastră care îl ajută să facă primul pas în luarea deciziei potrivite cu privire la folia pe care o va comanda.

Vizitatorul site-ului optează mai întâi pentru tipul de vehicul, de la camion până la autoturism, apoi alege pe ce zonă a vehiculului se fac inscripționările sau dacă se face o colantare. În final, trebuie specificată durata minimă de viață pentru aplicație.

Odată ce s-au stabilit criteriile de bază, utilizatorul va avea la dispoziție o listă cu cele mai potrivite materiale din gama Avery Graphics pentru aplicația sa.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
63 views
bookmark icon

Write a comment...