Supermarketul online Ocado, din Marea Britanie, a ales să îşi promoveze serviciile într-un mod inedit şi util clienţilor: bannerele au fost transformate în rafturile imprimate ale unui supermarket. Astfel, afişele conţin fotografii ale produselor şi un cod de bare, de unde clienţii îşi pot achiziţiona direct produsele cu ajutorul unui smartphone.
Clienţii sunt ghidaţi să downloadeze pe telefonul mobil o aplicaţie special creată – “On the go” -, care le permite apoi să îşi aleagă produsele dorite de pe afişele amplasate pe peretele unui centru comercial din Londra. Cumpărătorii pot chiar să stabilească o dată şi un loc pentru livrarea coşului ales.
Aplicaţia pentru smartphone, disponibilă atât pentru sistemele de operare iOS, cât şi Android, le permite utilizatorilor să îşi creeze pe telefon lista de cumpărături şi chiar să sincronizeze lista între dispozitive.
De asemenea, tehnologia are un sistem automat prin care reţine produsele comandate frecvent de către client, pe baza livrărilor efectuate, şi poate genera automat o nouă listă de cumpărături.
Experimentul de achiziţie direct din vitrină, realizat de Ocado, va include peste 21.000 de produse alimentare, decoraţiuni interioare, cărţi sau chiar jucării. Anul trecut, aceeaşi companie anunţa că este primul lanţ de produse alimentare care lansează o aplicaţie Android.
Similar Posts:
- Acces la informații oricând și oriunde cu aplicația POSM de la JJ Displays
- Cu Esko Store Visualizer îţi vezi ideea pusă în raft
- Iulia Popa ne schimbă meniul
- Ambalajele reciclate, surse de contaminare prin acumularea de cerneluri
- Ambalaje personalizate cu o mașină Heidelberg într-un magazin alimentar