Interviu

Susține proiectul Universign în campania Pepsi Refresh

• Bookmarks: 22 • Comments: 2512


Pentru că o imagine spune mai mult decât 1000 de cuvinte, iar 1000 de imagini pot spune totul. Pentru că pentru a ajunge la oameni, fotografia înseamnă în primul rând imagine imprimată. De aceea, Universign propune organizarea constantă a unor expoziții foto urbane.

O astfel de expoziție este o formă de promovare utilă atât pentru artiștii foto consacrați, cât și pentru debutanți. Aceştia îşi vor putea expune fotografiile fără a plăti taxe de închiriere a spaţiului, iar publicul larg va avea acces direct la ele. În plus, Bucureştiul va fi reîmprospătat de viziunea artistică a fotografilor care expun.

Proiectul propus vizează amplasarea a 500 de structuri metalice, care să reprezinte suportul pentru expozițiile foto organizate, pe tot parcursul anului, în spațiile publice destinate circulației pietonale. Proprietarii acestor structuri vor fi autoritățile locale, care vor asigura expunerea și selecția tematică a expozițiilor.

Votează acum proiectul!

Dacă și tu crezi într-un astfel de demers inedit, creativ și dinamic, atunci votează proiectul nostru, pe Facebook.

1. Mai întâi, dă “allow” aici aplicației Proiectul Pepsi Refresh.

2. Apoi votează urmărind acest link.

Cum funcţionează campania

Structurile metalice vor fi montate în grupuri de minim 5 unități, în diverse arii pietonale din toate zonele orașului – atât central cât și în zonele periferice sau în zonele centrelor comerciale importante. În capitală, vor fi câte 80 de astfel de structuri, amplasate în fiecare sector al capitalei.

Structurile sunt destinate pentru afișarea și expunerea exclusivă de fotografii (nu sunt suport pentru campanii publicitare) organizate pe o anumită tematică. Finanțarea imaginilor imprimate va fi asigurată, prin sponsorizare, de către companii interesate să susțină acest demers artistic, pe baza căruia să își poată construi o campanie de promovare alternativă.

Expozițiile pot fi centrate pe aceeasi tematică sau pot avea subiecte diferite, în funcție de evenimentele comunităților locale sau temele impuse de proprietarii locației. Expoziția poate fi desfășurată pe întreaga rețea de structuri sau numai pe o parte din acestea, pe fiecare structură fiind afișate informații legate de fotograf sau de expoziție.

Acestea pot fi însoțite de QR Code-uri care furnizează informații extinse despre autor sau compania care a sponsorizat realizarea fotografiilor. Structurile din zonele centrale vor fi însoțite de corpuri de iluminat, astfel încât să aibă vizibilitate și pe timpul nopții.

Susține și tu proiectul Universign!

Similar Posts:

22 recommended
comments icon2 comments
2 notes
512 views
bookmark icon

0 thoughts on “Susține proiectul Universign în campania Pepsi Refresh

    Write a comment...