Câștigătorul concursului de fotografie organizat în luna august de Smashing Magazine este din Franța și a surprins în lucrarea sa un semn de avertizare de la metroul din Paris. Fotografia a fost intitulată Suicide Signage.
În luna august, Smashing Magazine a lansat un concurs de fotografie la care au fost încurajați să participe designeri, artiști și fotografi, invitați să surprindă cele mai atractive semne din spațiul public aflate oriunde în lume.
Organizatorii au constatat că participanții au ales teme urbane uzuale pentru fotografiile lor, reprezentate prin semne stradale, fațade de clădiri, semnalizatoare pentru autostrăzi, semne rutiere, precum și semne de orientare în locuri publice, metrou, hoteluri și birouri și magazine.
În urma unei selecții riguroase, a fost desemnată lucrarea câștigătoare, respectiv Suicide signage, realizată de Julian Salaun din Franța. Fotografia a fost făcută într-o stație de metrou din Paris.
Semnul prezentat nu este chiar ușor de observat. Juriul a votat această lucrare pentru perspectiva neconvențională ce captează atenția și pentru plasamentul aproape ironic.
Câștigătorul a primit un aparat digital SLR Canon EOS Digital Rebel XS (EOS 1000D).
La concurs au fost înscrise peste 2500 de fotografii, dintre care 1000 nu au corespuns criteriilor impuse de organizatori. În final, au fost expuse pe site-ul revistei aproximativ 1500 de fotografii, grupate în 51 de categorii. Cele mai populare categorii s-au dovedit a fi semnele rutiere și semnele de avertizare, urmate de semnele din gări și aeroporturi, semnele pentru tribunale și semnele pentru toalete publice.