Analiza

Vreme neschimbată

• Bookmarks: 23505


Universign nr. 37 a fost lansată în cadrul târgului Digital Print&Sign 2010. Noul număr al revistei cuprinde materiale bazate pe analize bine documentate despre piața furnizorilor și a producătorilor din producția publicitară.

Soluțiile învingătoare în 2010 par să fie abordările pieței dintr-o nouă perspectivă. Ideile creative de dezvoltare vor sta mereu în fața foarte folositelor metode de a atrage clienți de la concurență în competiția pentru profitabilitate și succes. În categoria soluțiilor învingătoare se regăsește orientarea către piețe de nișă spre care puțini manageri se îndreaptă, pentru că este o cale destinată mai degrabă temerarilor.

Achizițiile nefiind făcute cu sume foarte curajoase, nici de către temerarii dispuși să încerce piețe conexe, investițiile lui 2010 par să țină seama în primul rând de ofertele care conduc la costuri scăzute pentru producători. Furnizorii îi îmbie pe producători cu prețuri mici fie prin discounturi, fie prin importarea de echipamente și consumabile din zone exotice precum China. Numai că producătorii nu fac coadă la ofertele furnizorilor și este foarte probabil ca în 2011 situația să rămână neschimbată.

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
505 views
bookmark icon

Write a comment...