Default

Xerox : Let the Work Flow!

• Bookmarks: 19503


Cristian Faur.

Era o zi frumoasă la Dusseldorf. Ieşiţi din halele agitate să ne bucurăm de razele soarelui, afară am dat peste o scenă apocaliptică oferită de incendiul imens şi lupta pompierilor cu el chiar peste drum de drupa. Pentru cel puţin o oră, agitaţia a părut mai mare afară decât înăuntru la drupa. Foarte mulţi dintre vizitatori (pentru că expozanţii erau ocupaţi cu ceilalţi vizitatori) erau îngrijoraţi, uşor dezorientaţi, în timp ce variantele despre posibila cauză a incendiului te duceau cu gândul la cuvântul scenarită.

Noi am făcut ce am ştiut mai bine – am profitat de agitaţia de afară şi de relativul calm de dinăuntru şi am mers să vizităm nişte prieteni vechi: pe cei de la Xerox. Malcolm Glynn, Color Business Manager, Graphic Communications, Developing Market Operations, a fost gazda noastră în impresionantul stand al Xerox de la această ediţie drupa. De fapt, acest lucru îi caracterizează în primul rând pe cei de la Xerox atunci când vine vorba de prezenţa la acest eveniment: la fiecare participare, la standul lor găseşti un show în cadrul show-ului.

Aveţi o titulatură foarte lungă. Ce faceţi, mai exact, la Xerox?

Numele funcţiei îl ştiţi. Mă ocup de sistemele de producţie color. Fac asta pentru operaţiunile din pieţele emergente. Lucrăm în 165 de ţări din întreaga lume, organizate în opt regiuni în dezvoltare. Vorbim de America Latină, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa, India, Europa Centrală (unde am inclus şi România).

Cum aţi caracteriza ultimul an pentru Xerox din punct de vedere al businessului?

A fost un an foarte bun. A fost un an foarte bun pentru tot ce avem în portofoliu, de la sisteme de producţie mai mici, până la ce avem acum în noul portofoliu inkjet. Avem parte de foarte mult interes din partea pieţei şi de o mulţime de activităţi. Am avut şi provocări pe anumite pieţe din cauza deteriorării situaţiei economice locale, dar în rest am avut un an foarte bun, iar afacerile putem spune că merg foarte bine la noi.

La fel puteţi spune şi despre regiunea de unde venim noi?

Absolut. Ceea ce denumim noi Europa Centrală are baza în Turcia. Zona este compusă din Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Polonia, România, Israel şi Turcia. Aceasta a fost întotdeauna o piaţă puternică pentru noi, mai ales în ceea ce priveşte partea high end a portofoliului nostru de soluţii. Pe zona de comunicare, mai ales, acolo se stă foarte bine. Şi aşa a fost şi anul trecut.

De mulţi ani se vorbeşte despre această zonă ca despre una emergentă. Aşa o caracterizaţi şi dumneavoastră?

Sincer, dacă mă întrebaţi pe mine, din acest punct de vedere, titlul funcţiei mele sună aşa pentru că trebuia să existe un titlu. Eu nu mai văd această piaţă ca pe una emergentă sau în dezvoltare. Este o piaţă matură. Este la fel de matură precum Europa de Vest sau alte regiuni în care lucrăm. Iar din punctul meu de vedere este mai simplu şi pentru noi, deoarece ne înţelegem cu toată lumea la acelaşi nivel.  Bineînţeles că noi trebuie să dezvoltăm afacerile şi să venim cu produse noi în continuare, dar nu mai vorbim despre o piaţă emergentă. Vorbim de o piaţă inteligentă.

Când călătoresc prin Europa Centrală şi de Est, văd nivelul de cunoştinţe, aptitudini şi de înţelegere a industriei poligrafice la fel de înalt ca peste tot. Poate părea un pic mai dur pentru noi, ca producători, dar de fapt nu este, pentru că avem şi noi astfel ocazia să învăţăm mai multe de la dumneavoastră. Oricum, e ca şi cum ai arunca-o în derizoriu dacă ai spune despre această piaţă că e în dezvoltare. Din contră, este foarte matură.

Să vorbim despre drupa.

drupa înseamnă pentru noi trei lucruri: automatizare (tot ceea ce facem la stand are în centru automatizarea. Automatizare înseamnă viteză mai mare, eficienţă mai mare şi, la sfârşitul zilei, bani mai mulţi.); integrare (demonstrăm cum soluţiile noastre pot fi integrate în fluxuri de producţie deja existente, cu rezultate până la urmă similare cu ale automatizării ); nu în ultimul rând, am venit aici să vorbim despre valoare adăugată (soluţii noi, abordări noi pentru a creşte valoarea ofertei). Pe toate acestea le-am adunat sub sloganul „Let the Work Flow!”.

Discutăm despre motoare, despre maşini, despre hardware, dar este vorba în primul rând despre muncă. Mai eficientă, mai frumoasă şi mai profitabilă. Iar dacă este să vorbim despre maşini, şi Xerox a venit cu lansări de soluţii noi la această ediţie drupa. Este vorba în primul rând, mai ales cu focusul nostru pe produse inkjet, de două astfel de echipamente de nouă generaţie: Brenva şi Trivor 2400 de la Impika.  Avem noi soluţii şi la toner şi organizăm demonstraţii cu ele pe sisteme iGen 5, inclusiv cu toner transparent pentru aplicaţii în decoraţiuni. De asemenea, am venit şi cu soluţii pentru finisare, cu parteneriate noi pe zona de finisare, aveţi o mulţime de lucruri noi de văzut anul acesta la noi în stand.

Ce feedback aţi avut până acum la drupa pentru aceste soluţii?

Unul absolut fantastic. Şi afacerile au mers fantastic. Probabil vă aşteptaţi să spun asta. Dar cel puţin la noi, cei care ne ocupăm de business development, lucrurile au evoluat mult peste ceea ce ne propusesem atât în ceea ce priveşte numărul de contracte semnate, cât şi sumele ţintă. Toate pieţele mondiale au venit la noi cu interes şi am fost mult mai ocupaţi decât ne-am aşteptat. Suntem extraordinar de obosiţi, ceea ce e fantastic. Mai sunt trei zile de expoziţie, încă se vor semna dealuri până la sfârşit şi ne aşteptăm să încheiem şi mai multe după târg. Suntem foarte fericiţi.

La ce să ne aşteptăm din partea Xerox după târg?

Dacă v-aş spune totul, ar trebui să vă ucid după. (râde – n.r.) Veţi vedea. Oricum, noi ne-am concentrat pe piaţa inkjet. O mare parte din eforturile noastre de cercetare-dezvoltare sunt îndreptate în această direcţie, mai ales în cadrul companiei noastre Impika din Franţa. Acolo lucrăm la multe abordări şi aplicaţii pentru soluţiile inkjet. Fiţi pregătiţi să mai auziţi de noi pe această zonă şi pentru maşini cu alimentare cu coală, cât şi cu rolă. De asemenea, cerneala rămâne o zonă de mare interes pentru noi, aşa că vă puteţi aştepta la anunţuri noi din partea Xerox legate mai ales de aplicaţiile pentru iGen 5 şi de lucrul cu cinci culori.

Similar Posts:

19 recommended
comments icon0 comments
0 notes
503 views
bookmark icon

Write a comment...