Analiza

Billboard uriaş din 100.000 de post-it-uri

• Bookmarks: 12521


Cel mai mare billboard artistic din lume, realizat din post-it-uri multicolore, a fost expus la începutul lunii august în New York, în Culoarul Central al Terminalului Vanderbilt. Alături de acesta, publicul a putut vedea lucrările studenţilor care au participat la Concursul de Design, organizat cu ocazia aniversării a 30 de ani de la apariţia brandului Post-it.

Pe data de 3 august, pentru a sărbători cum se cuvine împlinirea a 30 de ani de existenţă a brandului Post-it, managerii brandului Post-it de la 3M, împreună cu reprezentanţii organizaţiei non-profit Publicolor, au expus cel mai mare billoard artistic făcut din bileţele multicolore de post-it superadezive în Culoarul Central al Terminalului Vanderbilt din New York.

Billboardul uriaş a fost realizat din 100.000 de post-it-uri. Acesta a fost marea de atracţie al expoziţiei în cadrul căreia publicul a putut vedea lucrările studenţilor participanţi la Concursul de Design, organizat cu prilejul aniversării brandului.

Pe 3 august au fost anunțate şi numele studenţilor câştigători ai Concursului de Design organizat de Post-it. Tema concursului a fost „În 30 de ani, va fi…”, iar lucrările participante au ilustrat idei precum salvarea planetei sau pacea. Două lucrări s-au dovedit a fi mai deosebite şi au fost premiate. Studenţii care le-au gândit şi executat au primit câte un premiu de 5000 de dolari, o excursie în New York City, iar facultatăţile la care aceştia învaţă vor fi aprovizionate gratuit cu post-it-uri timp de un an.

Artistul care a desemnat câştigătorii concursului a fost Eric Daigh. Pornind de la ideile prezentate de studenţii câştigători în lucrările lor, acesta a creat uriaşul billboard de 100.000 de post-it-uri. Daigh are experienţă în a realiza obiecte unice şi este cunoscut pentru crearea de portrete fascinante cu materiale neconvenţionale ca piunezele.

Similar Posts:

12 recommended
521 views
bookmark icon