Deschis, la îndemână, rapid, disponibil, versatil, țintit, convenabil.
Apologia comunicării în spațiul online se sprijină pe acest tip de atribute, vânturate ca cele mai juste argumente în favoarea prezenței companiilor în oglinda virtuală a realității. Mirajul tehnologic al mijloacelor și accesibilitatea acestora au creat, fără doar și poate, premisele pentru crearea unui flux informațional continuu, devenit indispensabil pentru buna existență și manifestare prezentă a oricărui demers lucrativ. Democratizarea instrumentelor de comunicare din spațiul online scoate însă, uneori, la lumină un conținut manevrat neglijent și stângaci de utilizatori. Conținut banalizat, superfluu, artificial, rigid, suficient, desuet, greoi.
Cum se pot întâlni fericit daturile spațiului online cu nevoile și obiceiurile de comunicare ale unei industrii laterale, puternic marcate de specificități și antagonisme precum producția publicitară?
Ediția curentă a revistei Universign are în centru un material care își propune să dizolve nebuloasa propagată de întrebarea de mai sus. În completarea subiectului vin interviul cu tinerele arhitecte de la Cai verzi pe pereți și alte materiale ce vorbesc despre schimbările ce transformă poate ireversibil felul în care era înțeles și abordat domeniul în clipa de față: 100.000 dpi, consilierul, o meserie nouă în producția publicitară, antologia unei veri fierbinți și manifestul unei asociații ce-și propune să privească outdoor-ul cu alți ochi.