Analiza

Display-uri inedite pentru parcări

• Bookmarks: 26471


Piața de outdoor se dezvoltă vertiginos. Companiile care vând spațiu publicitar au înțeles că promovarea trebuie să apeleze din ce în ce mai mult la mijloace neconvenționale, cum ar fi publicitatea afișată pe biciclete sau locațiile inedite foarte tranzitate, cum ar fi parcările marilor centre comerciale. Începând cu luna septembrie a acestui an, compania Art Match a lansat un proiect pilot pentru display-uri în zona parcărilor, dorind să extindă acest sistem într-o rețea destinată marilor centre de retail.

Deși zona parcărilor nu a fost utilizată până acum pentru rețele de panotaj outdoor, Art Match New Media, divizia de outdoor a companiei Art Match, dorește să lanseze pe piața din România primul sistem de panotaj publicitar specializat pentru parcările marilor lanțuri de retail, alcătuit din display-uri Com’Park.

Primul proiect pilot a fost implementat în parcarea Bricostore Orhideea din București, fiind funcțional începând cu luna septembrie. Acesta cuprinde deja 200 de display-uri instalate.

Sistemul se va extinde într-un număr cât mai mare de parcări ale rețelelor de retail din zona hypermarketurilor axate pe produse alimentare și a magazinelor de tip DYI (do-it-yourself), precum și în parcările celor mai traficate mall-uri. Clienții vizați să se promoveze prin acest tip de publicitate sunt marii producători din FMCG (fast moving consumer goods), operatorii de telefonie mobilă și importatorii de mașini.

Com’Park este un suport de comunicare și semnalistică ce se instalează paralel cu liniile de parcare sau perpendicular cu acestea. El demarcă perimetral locurile de parcare în mod vizibil și eficient, facilitând șoferilor alegerea locului de parcare, precum și operațiunea de parcare propriu-zisă a mașinii.

În timp, în parcările din afara ţării unde a fost implementat proiectul, s-a constatat o tendință a șoferilor de a parca regulamentar, optimizându-se astfel folosirea spațiului de parcare fără efort.

Display-ul pentru acest sistem este compus dintr-o bază pe care se amplasează folia imprimată, printul propriu-zis cu mesajul publicitar și un ecran transparent care protejează printul. Baza are dimensiunile de 150x570mm și este produsă din poliamidă ranforsată chimic. Designul fluid al acesteia, cu linii curbe, permite cărucioarelor să treacă peste bază fără nici un fel de probleme. Printul are dimensiunile de 100×490 mm, este imprimat serigrafic sau digital pe o folie de PVC de 0.3mm grosime, rezistând oricăror condiții meteo. Ecranul protector este din policarbonat de mare rezistență și prevede în interior un sistem de susținere a printului. Pentru a asigura o mai bună vizibilitate a mesajului publicitar, ecranul va fi înlocuit de două ori pe an.
Pentru amplasarea acestui display, fiecare componentă se instalează separat. Instalarea bazei pe asfalt se face cu ajutorul unor dibluri cu fixare chimică, pentru ca aceasta să rămână ancorată multă vreme. Operația de instalare se poate executa indiferent de anotimp. Demontarea se face ușor și curat, iar orificiile rămase după scoaterea diblurilor se umplu cu ciment bicomponent de culoarea asfaltului.
Procesul de montare presupune trei etape: fixarea bazei pe asfalt, punerea printului deasupra bazei și punerea ecranului protector.

Ecranul va fi fixat pe bază cu ajutorul a șase cleme laterale. Fixarea se va face cu un clește special, astfel încât înlăturarea lui să nu fie posibilă decât prin folosirea aceleiași unelte, proiectată anume pentru acest scop. Se elimină astfel riscul înlăturării printului de către persoane neautorizate.

Similar Posts:

26 recommended
comments icon0 comments
0 notes
471 views
bookmark icon

Write a comment...