Peste 100 de parteneri ai Drupa 2012 se vor reuni la Dusseldorf de-a lungul celor două săptămâni de târg. De la gastronomie la retail, artă și cultură, o multitudine de experți vor fi acolo, pentru a întâmpina vizitatorii într-o manieră memorabilă, ce-și propune să creeze o experiență care să dăinuie până la următoarea ediție.
Împreună cu peste 100 de experți atrași de-a lungul edițiilor din 2008, 2004 și 2000, Messe Düsseldorf își propune să implementeze o abordare cu adevărat unică, pentru a marca ediția de acest an a Drupa.
Drupacity este un concept care își propune să creeze atmosfera unui fel de cămin temporar care va găzdui peste 1850 de expozanți prin 30.000 de reprezentanți ce le vor sta la dispoziție nu numai lor, ci și celor 350.000 vizitatori și peste 3000 de jurnaliști așteptați la expoziție.
„Am gândit o serie de programe prin care să menținem atenția, buna dispoziție și interesul treze”, spune Manuel Mataré, Director al Drupa.
Duessel Aqua, Museum Kunstpalast, Frankenheim, Schlösser și Schumacher, Zum Schlüssel, Uerige und Füchschen breweries, Taxi Düsseldorf eG, Düsseldorf Marketing&Tourism și Lufthansa sunt, de asemenea, direct implicați în ediția 2012 a Drupa.
Patru mall-uri, 44 de magazine și 48 de restaurante vor fi partenerii oficiali ai târgului pentru două săptămâni.
Un punct de atracție de neocolit îl va constitui, cu siguranță, vaporul din hârtie ce va fi ancorat în Kö-Graben. Acesta a fost creat de artistul olandez Filip Jonker și măsoară 7.50 m în lungime și 2.65 m în lățime. Pentru realizarea sa au fost necesare 2.000 kilograme de hârtie și 2.500 kilograme de nisip și balast, vaporul fiind impermeabil. Pe lângă acesta, expozițiile desfășurate în Kö(nigsallee) vor înfățișa obiecte inedite create din hârtie, de la genți și bijuterii până la mici manifeste decorative.
Drupaul and Drupaula, numele sub care se vor înfățișa echipele de întâmpinare ale expoziției, vor ghida vizitatorii încă de la aeroportul din Dusseldorf. Echipele sunt sponsorizate de Lufthansa și au rolul de a îmbunătăți experiența de vizitare a Drupa, chiar de la aterizarea în oraș.
În oraș vor circula autobuze speciale, decorate în culorile și elementele identitare ale târgului. Acestea vor transporta vizitatorii către punctele de atracție majore ale orașului, funcționând și ca puncte de informare mobile.
0 thoughts on “Drupacity: afaceri, distracție, buzz”