Analiza

Tururi organizate de Drupa pentru o vizită drept la țintă

• Bookmarks: 273


Drupa 2012 pune la dispoziție serviciul Highlights Tours, prin care își propune să ghideze publicul în spațiul expozițional imens.

Cum spațiul expozițional al Drupa 2012 abundă de lansări, oferte, evenimente colaterale și workshop-uri, poate deveni un declanșator rapid de oboseală și percepție haotică. Pentru a preîntâmpina această stare de fapt destul de probabilă, reprezentanții Drupa vor direcționa vizitatorii în expoziție, prin intermediul unor grupuri organizate, în jurul a zece teme predeterminate.

Tururile organizate se fac sub îndrumarea unui ghid, fiind disponibile în limbile engleză, germană și olandeză, însă pot fi desfășurate și cu ghizi ce vorbesc și alte limbi, de circulație mai restrânsă, în funcție de numărul cererilor înregistrate.

Vizita la ediția 2012 a Drupa este “un must” pentru orice specialist din industria imprimării. Experiența livrată de un eveniment de o astfel de anvergură este inestimabilă, vizitatorii având ocazia să compare, la fața locului, produse și servicii ale leaderilor industriei de imprimare, dar și să cunoască, în premieră, producători nou lansați în domeniu, cu care pot dezvolta relații de parteneriat pe nișe neacoperite în spațiul de unde provin. Deocamdată, s-au înregistrat înscrieri pentru tururi în limbile germană, olandeză, engleză, portugheză, chineză, poloneză, spaniolă și japoneză.

S-ar putea presupune că vizitatorii vin la marele eveniment având bine predefinite în program zonele de interes. Totuși, deși planul de vizită poate fi creionat riguros, evenimentul este mult prea amplu și oferă mult prea multe atracții, multe dintre ele greu de evitat, chiar dacă nu fac obiectul interesul vizitatorului.

Pentru a înlesni o experiență completă și eficientă, organizatorii târgului oferă facilitatea unor grupuri de vizită organizate pe zece teme. Itinerariul este construit în funcție de fiecare temă, mergând de la controlul producției până la web-to-print, imprimare offset și digitală, packaging și finisare. Tururile „Green Printing“ și „Functional Printing“ sunt special create pentru a sublinia vizitatorilor potențialul actual al industriei de imprimare.

Tururile organizate au devenit o parte integrantă a Drupa. Ele subliniază atenția pe care o acordăm specialiștilor care vin aici și care trebuie să beneficieze de asistență personală pentru a ajunge la ținta propusă”, spune Manuel Mataré, Director al Drupa.

Participanții înscriși la tururile organizate vor merge, în grupuri restrânse, de șase până la opt persoane, vizitând câteva standuri special selectate pentru a fi în acord cu tema punctată.

„Participanții vor avea parte de o experiență utilă și foarte agreabilă, optimizându-și vizita chiar și într-un timp de vizită restrâns”, explică Bernhard Niemela, Deutscher-Drucker Editor in Chief, rezumând conceptul tururilor puse la dispoziție de organizatori.

Tururile organizate se desfășoară zilnic, cu excepția week-end-urilor și sunt organizate în colaborare cu parteneri internaționali ai Drupa, proveniți din diverse țări.
La fel ca în anii 2000, 2004 și 2008, Drupa Highlights Tours sunt organizate de Deutscher Drucker Verlagsgesellschaft în colaborare cu FDI – Fachverband Führungskräfte der Druckindustrie und Informationsverarbeitung (Association of Executive Managers in the Graphic Arts Industry and Information Processing) și cu Facultatea de tehnologii de print și media din Wuppertal.

Pentru înscrierile în avans, taxa de participare este de 45 Euro. Pentru înscrierea la fața locului, tariful crește la 50 Euro.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
73 views
bookmark icon

Write a comment...