APC este o firmă recent înființată, care comercializează în special obiecte promoționale. Pe lângă acestea, în portofoliul de produse al companiei se mai găsesc obiecte gonflabile. Dacă acestea mai au căutare pe piață într-un context dificil, dacă pot fi alternative viabile la structurile de metal, ne spune Oana Ulieru, director general APC Promotions.
Cum reușește să supraviețuiască o firmă de obiecte promoționale în această perioadă? Prin ce metode vă convingeți clienții ?
Sunt de părere că este important ca o firmă să poziționeze clientul în prim-plan și să sincronizeze oferta cu nivelul şi capacitatea sa de lucru, furnizând în același timp un serviciu excelent în termeni de viteză, complexitate şi raport preț/performanță a cererii. Toate acestea sunt validate la sfârșit de nivelul clientului și de exigențele sale de alegere.
Care este strategia APC pe termen mediu și lung?
Prin prisma reducerii cererii, este necesar să existe un echilibru al costurilor de organizare pentru redistribuirea de saving cost către serviciile cu clienții și /sau o reducere a marjei operative la vânzări pentru dobândirea de noi clienți. Saving cost este esențial și pentru extinderea gamei de produse care pot fi de interes pentru clienți, pentru că mărește eficiența contactului direct al omului de vânzări cu consumatorul, ducând astfel la o creștere a volumului de vânzări. Cu siguranță, toate aceste măsuri sunt valabile pe termen scurt și, în mare măsură, sunt valabile ca o politică pe termen mediu și lung, deoarece creează stabilitate.
Ce produse intenționați să aduceți pe piață în următoarea perioadă?
Piaţa națională, chiar dacă se confruntă cu o criză de origine globală, urmează un traseu evolutiv accelerat, pe care România l-a moştenit după căderea regimului comunist. Unele zone de piaţă, cele de dezvoltare a construcțiilor, telecomunicaţiile, mass-media, bunurile de consum semi-durabile şi durabile sunt deosebit de active în promovare, însă multe alte domenii au fost abandonate (activităţile industriale în general, în favoarea unor activităţi speculative), nefurnizând valoare adăugată și resurse, diminuând astfel cererea de pe piaţa de producție publicitară.
Activitatea societății pe care o reprezint are ca obiectiv atingerea acelor nișe disponibile pentru inovaţie, cercetare de noi produse în domeniul promoției pentru produsele de “leisure” şi de timp liber.
APC comercializează produse gonflabile. Mai sunt căutate aceste produse?
Gama de produse gonflabile este vastă, însă, în alte ţări, cererea acestor produse este extinsă pentru diferite scopuri. Aplicațiile sunt numeroase, ca de exemplu: înlocuirea de stand pentru evenimente în aer liber, expoziţii, spectacole, nunți, jocuri pentru copii în parcuri şi grădini publice, jocuri de apă, evenimente sportive etc.
Deci, potenţial pe hârtie există, dar din cauza a ceea ce am afirmat mai sus, din cauza situației economice prezente, cererea este scăzută şi, în principal, bazată pe iniţiative ale companiilor private de a investi în aceste structuri gonflabile, în timp ce în alte țări investiţiile predominante se fac de către instituţiile şi agenţiile guvernamentale şi municipale.
Pentru ce tipuri de aplicații sunt utile gonflabilele?
În general, structurile gonflabile sunt o alternativă viabilă la structurile metalice, atunci când acestea se apropie de dimensiuni considerabile, permițând proiectarea de produse cu scopul de a simplifica montarea și reducerea costurilor de producție pentru structuri similare, de exemplu la tobogane de apă şi jocuri pentru copii. Aplicații pot fi arcuri gonflabile de dimensiuni considerabile, mini-terenuri de fotbal, coloane şi bannere publicitare, spații pentru expoziții, expunere și promovare de produse.
Ați adus, de asemenea, pe piața din România, sferele gonflabile pentru Zorbing. Care sunt perspectivele pe care le oferă și pe care mizați în comercializarea lor?
În toate țările există oameni care se deplasează în străinătate, se documentează prin intermediul internetului, mass-media, cinema etc., cunoscând noi produse, și de aici ia naștere cererea care se armonizează cu capacitatea societăților comerciale de a se adresa producătorilor, de a introduce noi produse şi de a iniția un business pentru ei înșiși. Evident, sferele gonflabile pentru Zorbing sunt o noutate pentru o nişă de piaţă care privește distracția sau sportul extrem unde participanţii se pot distra şi / sau pot participa pe distanţe scurte la curse pe apă, iarbă, zăpadă. Suntem la începutul promovării acestor sfere şi sperăm la o bună cerere din primavara anului viitor.
Care sunt avantajele comerciale ale obiectelor gonflabile?
Gonflabilele sunt o alternativă viabilă la structurile de metal sau de lemn cu dimensiuni considerabile, ușor de manevrat la montare și la transport, stabilind un raport bun pentru toate acele aplicații unde break-even cost îl depășește pe cel de la aceeași structură realizată cu materiale gonflabile. Prin urmare, dezvoltarea acestei afaceri urmărește furnizarea către client a unei soluții de cost eficiente față de alte tehnologii existente pe piață în acest moment.
Similar Posts:
- Elementele gonflabile…la înălțime
- Acces la informații oricând și oriunde cu aplicația POSM de la JJ Displays
- Publicitatea în cinematografe sau povestea unor importuri de calitate mai ieftine
- Va fi o lipsă accentuată de lichidități, provenite din neîncasarea la termen a facturilor din partea beneficiarilor.
- O alternativă eco pentru vinil