Analiza

Hai la vot!

• Bookmarks: 251296


Cu toate că a debutat de câteva zile, campania electorală pentru alegerile europarlamentare nu are încă o prezenţă consistentă pe spaţiile de promovare outdoor din Bucureşti. De o vizibilitate mai bună a beneficiat, însă, o campanie desfăşurată de Parlamentul European privind stimularea interesului faţă de alegerile de la 7 iunie, precum şi creşterea gradului de participare la acest scrutin.

La licitaţia organizată de Parlamentul European s-au înscris 73 de agenţii, dintre care, în final, numai 22 au trimis oferte. Agenţia care a fost desemnată câştigătoare a fost compania germană Scholz&Friends, care a gestionat atât proiectul de identitate al campaniei, cât şi implementarea acesteia în toate ţările membre, fie prin subsidiarele agenţiei, fie prin companii partenere. Partenerul în Romania al reţelei europeane Scholz & Friends este, nu de mult timp, agenţia Lowe PR, care va dezvolta întreg portofoliul de acţiuni specifice.

Campania este în plină desfăşurare, iar bugetul total al acesteia a fost de 18 milioane de euro. Bugetul a fost stabilit în funcţie de numărul total de alegători din toate ţările membre, rezultând o sumă de 0,05 euro pentru fiecare dintre cei 375 milioane de alegători potenţiali. Având în vedere că în România existau peste 18 milioane de cetăţeni cu drept de vot la finalul lui 2007, bugetul pe care îl gestionează Scholz & Friends şi Lowe la nivel local s-ar ridica la circa 900.000 euro, însă reprezentanţii agenţiei româneşti nu au dorit să facă niciun comentariu cu privire la acest aspect.

Componenta OOH a campaniei este reprezentantă de bilboarduri, cabine multimedia şi o serie de construcţii 3D care vor fi amplasate în Bucureşti şi Cluj Napoca. Construcţiile 3D sunt replici ale imaginilor din billboarduri, iar cabinele interactive multimedia îi vor invita pe cetăţenii europeni să îşi exprime dorinţele pentru Europa printr-un mesaj video.


Foto: Universign
Cabina Multimedia a fost lansată pe 15 aprilie în cadrul unui eveniment susţinut în cel mai traficat loc din Bucureşti, Gara de Nord. Lansarea a reunit atat oameni obişnuiţi, pasageri curioşi sau dornici să afle mai multe despre Parlamentul European, cât şi personalităţi publice.


Foto: strategic.ro

Similar Posts:

25 recommended
comments icon0 comments
0 notes
1296 views
bookmark icon

Write a comment...