Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/parisresidence/print-romania.ro/wp-content/themes/times/functions.php on line 7609
Iepuraşul de Paşti s-a ascuns între zerourile tăiate din bugetul de promovare – Print Romania
Analiza

Iepuraşul de Paşti s-a ascuns între zerourile tăiate din bugetul de promovare

• Bookmarks: 17470


Dacă în decembrie Moş Crăciun nu prea s-a înghesuit să apară pe outdoor, apărând doar în câteva campanii, iepuraşul de Paşti a dispărut cu desăvârșire de pe acest suport. Timidul iepuraş s-a ascuns, probabil, între zerourile tăiate ale bugetelor de marketing şi publicitate.

Singura campanie în care apare discret, alături de o altă vedetă, mărţişorul, este reclama la bomboanele de ciocolată m&m.

Eliminarea acestui artificiu de promovare conduce la concluzia că publicitatea contextuală ori nu mai este la modă, ori nu mai este o prioritate – ar însemna prea mulţi bani cheltuiţi, nejustificați poate de evoluția prezentă a vânzărilor.

S-a transformat oare Iepuraşul Cel Simpatic într-o abordare demodată pentru creativi, îl văd aceştia ca pe un clişeu ce ar trebui evitat şi înlocuit cu alte idei mai proaspete sau, pur și simplu, folosirea sa nu mai este rentabilă?

Ca şi de Crăciun, Carrefour se promovează pe câteva panouri outdoor, folosind publicitatea contextuală. A ales însă să nu facă referire la iepuraş, mizând pe o declinare contextuală a mesajului care i-a consacrat: “Ciocnim preţurile”. Ouăle roşii sunt un simbol tradiţional al Sărbătorilor Pascale, cu rădăcini mai adânci în tradiţia noastră populară. Aceasta ar putea fi o explicație imediată pentru lipsa de susţinere a simbolului secundar al Paștelui, Iepuraşul, ce nu face parte din tradiţia noastră, fiind mai degrabă un concept importat.

Sau tot criza să fie de vină, din lipsa banilor companiile preferând să se comunice numai atunci când au ceva important de spus?

Nu mai este o noutate că piaţa de outdoor a scăzut. E o concluzie la care se ajunge nu numai citind declaraţiile făcute în presă ale celor care lucrează în domeniu, ci aruncând o privire în jur. E uşor de constatat dispariţia reclamelor, acestea nu mai împânzesc Bucureştiul, nu mai anunţă oferte spectaculoase. Doar hipermarketurile mai încearcă să facă publicitate contextuală, vorbind de câte o reducere de preţ. În afară de Carrefour, nu există nici un alt hipermarket care să pună pe outdoor altceva în afară de mesajul omniprezent “Reducere de preţ”.

Similar Posts:

17 recommended
comments icon0 comments
0 notes
470 views
bookmark icon

Write a comment...