Ediția 47 a revistei Universign (iunie-iulie 2012) apare în această săptămână.
Vara a debutat cu ediția Drupa 2012, marcată inițial de un serios și bine concertat entuziasm anticipativ.
Ceva mai apoi, la momentul concluziilor post factum, au răsărit nemulțumirile punctate frust de expozanți și vizitatori în egală măsură. Aceștia denunțau lipsa de consistență și aerul apatic și prea puțin ofertant pe care l-a expirat marea expoziție. Statisticile au întărit valul negativ al percepțiilor asupra evenimentului emblemă al industriei, punctând premiere nu foarte fericite în traficul înregistrat de-a lungul celor două săptămâni ale expoziției.
Ignorarea realității este o strategie frecvent abordată în discursurile politice. Cu ajutorul ei se induc speranțe deșarte unui auditoriu ce are nevoie să fie sedus și anesteziat, fiind mult prea măcinat și epuizat de impasurile cu care are de-a face de prea multă vreme. Campania electorală a lăsat urme în spațiul public al orașelor României. Află care au fost costurile acesteia din ediția tipărită.
Arina Ureche, directorul general al Brat, dezvăluie culisele și detaliile unui proiect ce vizează, în premieră, monitorizarea publicității outdoor. Inițiativa BRAT promite să facă lumină într-o categorie ce a stat sub semnul statisticilor aproximative ce au dus, nu de puține ori, la speculații ce aruncau publicitatea outdoor în derizoriu. Potrivit Alinei Ureche, director al BRAT, acesta este primul studiu sindicalizat al industriei OOH de o asemenea anvergură, cu rezultate notabile.