Analiza

JCDecaux inovează conceptul de billboard prin tehnologia NFC

• Bookmarks: 18501


Near Field Communication este cea mai nouă propunere a Kinetic și JCDecaux în materie de mijloace tinere de promovare outdoor. Aceasta este testată în premieră în orașul Reading din Anglia, de-a lungul lunii martie.

13 advertiseri s-au implicat în campania de lansare a billboardurilor, furnizând conținut creat în mod exclusiv pentru noile suporturi de comunicare. De-a lungul celor 4 săptămâni de derulare a campaniei pilot, persoanele ce vor trece pe lângă billboardurile NFC vor putea descărca informații, oferte comerciale și jocuri printr-o simplă trecere a smartphone-lui prin fața panourilor.

Proiectul se desfășoară sub titulatura ‘Test the Near Future’, derulându-se doar în orașul Reading, în peste 300 stații autobuz și în mall-ul Oracle.

Reading a fost ales pentru această campanie de testare întrucât este orașul din Anglia cu cel mai mare număr de utilizatori de smartphone-uri.

Advertiserii implicați în campania de promovare a noilor billboarduri sunt Morrisons, H&M, Universal DVD, Universal Special Projects, Mercedes, ITV2, Lucozade Sport, EA Games & Unilever’s Lynx, TONI&GUY, Magnum și Vaseline. Conținutul va fi reînnoit continuu de-a lungul celor patru săptămâni, pentru fiecare săptămână fiind furnizat alt tip de mesaj de către fiecare advertiser.

Nick Mawditt, Director de Marketing la Kinetic, spune că NFC se poziționează ca o tehnologie care va transforma modul de raportare la publicitate și va schimba complet interacționarea cu aceasta.

Sistemul NFC funcționează după principii similare cu cele cardului Oyster, utilizat pentru accesul în rețeaua de metro londoneză, folosind unde radio pentru a se conecta la smartphone-uri. Tehnologia a fost furnizată de Zappit, companie specializată în soluții de comunicare interactive.

Similar Posts:

18 recommended
comments icon0 comments
0 notes
501 views
bookmark icon

Write a comment...