Analiza

Panouri publicitare ascunse promovează ultima serie LOST

• Bookmarks: 7191


Dacă în mod obişnuit agenţiile de promovare caută locaţii cu cel mai mare grad de expunere pentru a-şi derula campaniile, iată că sunt şi exemple care contrazic această ,,regulă”. Între excepţii se numără campania gândită de agenţia BBDO Colenso din Noua Zeelandă care promovează ultimul sezon al serialului Lost într-o manieră cel puţin surprinzătoare.

Aceştia au creat o serie de panouri cu ,,LOST the final season “ pe care le-au ascuns în diverse locaţii din ţară. Vizibilitatea outdoor este aproape inexistentă, dar o galerie de imagini precum şi detalii ale campaniei sunt prezente pe website-ul televiziunii TVNZ.

Campania de promovare se derulează sub forma unui concurs cu premii, elementul central al acestuia fiind billboard-urile ascunse. Prima persoană care reuşeşte să recunoască locul în care este ascuns unul dintre panouri este recompensată cu un premiu.

Similar Posts:

7 recommended
comments icon0 comments
0 notes
191 views
bookmark icon

Write a comment...