Mister Wilson, o agenţie de publicitate din Amsterdam, a dezvoltat RAINCAMPAIGN, un concept inovator şi ecologic pentru publicitatea outdoor, folosind doar apa de ploaie. De fiecare dată când plouă, mesajul publicitar devine vizibil pe asfalt şi dispare treptat, pe măsură ce acesta se usucă. Mesajul este vizibil aproximativ 8 săptămâni.
Agenţia a cochetat cu acest concept o perioadă îndelungată de timp, însă în ultimii doi ani a investit foarte mult în perfecţionarea conceptului. Punctul de plecare a fost dorinţa de a oferi campanii publicitare al căror rezultat final să nu aibă impact asupra mediului. Astfel s-a conturat ideea de a promova un brand prin intermediul apei de ploaie.
Prin intermediul RAINCAMPAIGN® se pot promova o multitudine de produse precum: umbrele, agenţii de voiaj, cabinete de înfrumuseţare şi lista poate continua.
Conceptul s-a bucurat deja de succes, agenţia derulând în prezent un proiect de extindere. Pentru aceasta se află în tratative cu potenţiali parteneri din 8 ţări.
Proiectul merge dincolo de aspectul comercial al obţinerii de beneficii materiale, având o latură umanitară. Aspectul caritabil al campaniilor rezidă în faptul că, o parte din câştigurile obţinute sunt redirecţionate către organizaţii care se ocupă de protecţia pădurilor tropicale şi nu numai. În prezent, agenţia este implicată în strângerea de fonduri pentru proiecte din Africa pentru colectarea apelor pluviale. ,,Frumuseţea RAINCAMPAIGN este că ploaia care dă viaţă campaniilor noastre publicitare ajută la obţinerea banilor necesari pentru colectarea apei în zonele în care nu plouă” , ne-a relatat Bas Manders, responsabilul acestui proiect.
Printre ultimele proiecte derulate se află şi Campania de promovare a agenţiei de Turism D-REIZEN din Olanda.
Ori de câte ori plouă mesajul agenţiei -,, Şi tu tânjeşti după soare? “ este vizibil în 175 de locaţii din ţară, situate în imediata proximitate a centrelor turistice D- REIZEN.
Rezultatul poate fi văzut accesând link-ul Raincampaign