Agenţia TBWA\Tequila Auckland din Noua Zeelandă a pus în practică un concept original pentru a atrage atenţia asupra implicării VISA într-un proiect cultural care invita la redescoperirea civilizaţiei romane din Pompei.
La aeroportul Wellington, călătorii sunt întâmpinaţi de un râu de lavă ce se revarsă pe platforma de pe care aceştia își ridică bagajele. Pentru materializarea acestei iluzii, s-au imprimat imaginile unui râu de lavă, acestea fiind ulterior plasate pe caruselul de bagaje al aeroportului.
Descifrarea mesajului este realizată cu ajutorul unor panouri pe care elementul cheie este sloganul ,,Go back to Pompei”. Colajul este atât de bine realizat, încât este imposibil ca cineva să nu înţeleagă mesajul pe care-l transmite. În cadrul acestui proiect cultural, pot fi vizionate, timp de patru luni, mai mult de 250 obiecte (fresce, armuri ale gladiatorilor, bijuterii de aur, sculpturi în marmură) ce au aparţinut civilizației romane din Pompei.