Analiza

Schimbă imaginea unui magazin în timp record

• Bookmarks: 4108


În domeniul retailului este foarte importantă menţinerea unui nivel ridicat de atractivitate pentru clienţii care trec pragul magazinelor. De-a lungul timpului, sistemele de display-uri Slatwall au creat un adevărat standard pentru display-urile folosite în vânzarea cu amănuntul. Acestea au fost gândite pentru a oferi posibilitatea evidenţierii anumitor produse sau afişării ofertelor promoţionale într-un spaţiu nu întotdeauna generos.

Structura unui sistem obișnuit de display-uri slatwall ia forma unui panou segmentat de caneluri ce poate fi instalat pe pereţi sau folosit pe sistemele de afişaj deja montate. Există o multitudine de accesorii care se pot fixa în canelurile panoului, permiţând în acest mod afişarea unei game variate de produse.
Marele dezavantaj al acestui sistem este limitarea tipului de produse expuse. Este necesară utilizarea numai a anumitor tipuri de materiale. Schimbarea acestora este greoaie, iar costurile sunt destul de ridicate.

Slatcom a pornit de la acest sistem de bază şi a dezvoltat, exclusiv pentru slatpanels, un insert menit să-l redimensioneze. Noul produs schimbă complet felul în care sunt afişate produsele retailerilor şi le permite acestora să transforme modul în care sunt percepute şi afişate, utilizând numai o fracţiune din costurile plătite în acest moment. Un aspect foarte important este faptul că retailerii vor elimina necesitatea unei investiţii permanente în merchandising şi promoţionale, reducând astfel costurile. Dacă până acum schimbarea conţinutului unui sistem slatwall era scumpă și consumatoare de timp, Slatcom oferă retailerilor posibilitatea updatării instantanee a dispalay-urilor în acord cu promoţiile derulate, a sezonului şi a planului de marketing şi vânzări.
În canelurile sistemului au fost încorporate sisteme de prindere care permit fiecărui canel să susţină câte o fâşie de print, indiferent de tipul de material din care sunt realizate.

Dave Sewards, director comercial al Slatcom, explică: „Dintotdeauna retailerii au trebuit să se bazeze pe printurile pe materiale adezive sau pe panouri. Expunerea promoţiilor pe acest gen de suporturi este consumatoare de timp şi costisitoare, iar aspectul final nu arată întotdeauna profesional. Sistemul de prindere Slatcom a îmbunătăţit în mod dramatic afişajul, fiind o alternativă ieftină şi practică.

Sistemul de montare al fâşiilor de print este frontal, astfel încât procesul de schimbare a afişelor este unul foarte simplu. Costurile sunt reduse şi de faptul că utilizarea acestui sistem se poate face foarte simplu de către oricine, nefiind necesară intervenţia unor instalatori specializaţi sau instruirea personalului”.

Slatcom este disponibil în varianta din PVC sau aluminiu, cu profilul în formă de L sau T şi într-o gamă de 12 culori. Pentru afişarea elementelor mai mici, cum ar fi accesoriile, se pot introduce benzi individuale în fiecare canal. De asemenea, obiectele mai mari cum ar fi îmbrăcămintea, imaginile solide sau de dimensiuni mai mari pot fi afişate pe mai multe canale slatpanel.
Slatcom este un produs universal ce se potriveşte la toate tipurile şi dimensiunile de slatwall.

Similar Posts:

4 recommended
comments icon0 comments
0 notes
108 views
bookmark icon

Write a comment...