Alina Yolcu conduce o companie cu statut recunoscut pe piața furnizorilor de materiale plastice la nivel european. În interviul de față, managerul Tuplex ne-a ilustrat succint maniera în care se raportează Tuplex la situația tensionată de acum, precum și mijloacele de gestionare a oportunităților într-o piață sugrumată de recesiune.
S-a modificat volumul comenzilor, respectiv profitul Tuplex în 2009? Au fost necesare disponibilizări pe fondul crizei economice?
Rezultatele Tuplex România şi-au păstrat trend-ul ascendent, în pofida situaţiei pieţei actuale. S-au făcut disponibilizări, în condiţiile în care resursele umane au trebuit reconfigurate în concordanţă cu situaţia prezentă a pieţei.
Care dintre domeniile de activitate ale Tuplex are cel mai mare rulaj: producţie publicitară, industrie sau construcţii?
Pentru moment, ne concentrăm asupra clienţilor din producţia publicitară şi din construcţii. Nu ne-am îndreptat deocamdată spre industrie. Vânzările către acest segment de piaţă au, în prezent, ponderea cea mai scăzută din totalul cifrei noastre de afaceri.
Din oferta de produse destinate producţiei publicitare, care este cel mai solicitat material?
Plăcile acrilice s-au menţinut în topul vânzărilor.
Aţi apelat la discounturi şi promoţii pentru a creşte numărul de comenzi sau acestea reprezintă o practică obişnuită a firmei pentru loializarea clienţilor?
Promovăm un produs sau altul ţinând cont de cerinţele pieţei, de obiectivele stabilite împreună cu producătorii pe care îi reprezentăm şi, nu în ultimul rând, de mix-ul de produse – componentă extrem de importantă a strategiei Tuplex.
De ce un nou sediu central pentru Tuplex Bucureşti?
Decizia schimbării sediului central Tuplex s-a concretizat după analizarea aprofundată a nevoilor logistice. Primii doi ani au fost decisivi în creionarea concretă a tuturor aspectelor legate de eficientizarea resurselor şi de îmbunătăţirea acestora. S-a ajuns la concluzia că relocarea este absolut necesară, în condiţiile în care s-a ajuns la nevoia acută de spaţii mai mari atât pentru depozitare, cât şi pentru partea de birouri. În vechea locaţie aveam două depozite separate, unul pentru plăci, altul pentru filme şi role textile, fapt ce a îngreunat din punct de vedere operaţional activitatea logistică. În plus, localizarea depozitelor Tuplex într-o zonă extrem de aglomerată din punctul de vedere al traficului, a creat în timp reale probleme legate de livrarea comezilor în timp util. Accesul clienţilor a avut de asemenea de suferit. Nu în ultimul rând, restructurarea cheltuielilor a avut o pondere importantă în luarea acestei decizii. Am reuşit relocarea într-un spaţiu net superior celui anterior, beneficiind, în acelaşi timp, şi de o reducere substanţială a costurilor.
Similar Posts:
- Ne adaptăm?
- Producţia publicitară ameninţată de lipsa lichidităţilor
- Lorett Mincu: “Există tendința de a se folosi materiale cât mai ieftine, în detrimentul calității”
- Va fi o lipsă accentuată de lichidități, provenite din neîncasarea la termen a facturilor din partea beneficiarilor.
- Neschen închide o unitate de producție din Anglia