Analiza

Politica speranţei

• Bookmarks: 493


Ecourile lui 2009 nu s-au stins. Deși, la începutul anului, se aștepta o oarecare relaxare și pășirea într-un ev mai luminos, al post-recesiunii, problemele par a fi destul de departe de stadiile de convalescență și vindecare, cel puțin în spațiul românesc de business.

2010 pare a pune pe tapet aceleași constrângeri, contextul păstrând nuanțe similare anului trecut.

Explorând în detaliu, se pot identifica totuși câteva mutații neașteptate, ce se subscriu unei atitudini sensibil modificate. Este ceea ce și-a propus să surprindă numărul curent, centrat cu luciditate pe un dialog amplu cu producția publicitară.

Poate ceva mai categorici, mai temerari, dar și mai dispuși să acorde credit nuanțelor, reprezentanții industriei și-au expus pozițiile trecute și actuale, creionând, indirect, așteptările mai mult sau mai puțin încărcate de speranță pentru mai departe. Urmăriți-i în materialul de fond, căci deschiderea lor este autentică și mai puțin marcată de intenții PR-istice decât în zilele trecute ale bunăstării, iar opiniile exprimate pot face obiectul unui viitor manual de criză al producției publicitare.

Similar Posts:

4 recommended
comments icon0 comments
0 notes
93 views
bookmark icon

Write a comment...