Analiza

Publicitatea digitală in-store o investiţie profitabilă

• Bookmarks: 8565


În contextul în care mobilitatea populaţiei este din ce în ce mai pregnantă, oamenii de marketing au căutat soluţii de obţinere a unui impact maxim prin campaniile publicitare. Deoarece era nevoie de o publicitate în continuă modificare, a apărut publicitatea în timp real. Prin aceasta, probabilitatea reţinerii mărcii sau a produsului a crescut considerabil. Mai nou, publicitatea în timp real poate fi aplicată şi pentru signalistica in store.

Cercetările pe acest segment au demonstrat că signalistica in-store bine plasată conduce la o creştere a vânzărilor şi la mărirea credibilităţii brandurilor, scăzând costurile advertiserilor.

Signalistica digitală in-store poate părea un proiect a cărui implementare necesită eforturi financiare substanţiale, însă rezultatele pe care le aduce cu sine compensează investiţia.
Aceasta va fi amortizată într-un timp scurt din închirierea spaţiului de reclamă, vânzarea produselor şi datorită versatilităţii aparaturii capabile să deruleze multiple reclame într-un spaţiu şi timp limitate.

Acest gen de promovare este din ce în ce mai extinsă, iar unele companii de softuri au reconfigurat marketingul digital prin introducerea senzorilor de mişcare în jurul ecranelor. Rezultatul este o monitorizare constantă şi detaliată a comportamentului publicului, când este maximul vizionărilor şi pe ce categorii de reclame, precum şi alte grafice personalizate.

Recent, compania Adwraps a instalat în aeroportul internaţional OR Tambo, Dynascan-un ecran LED de mari dimensiuni vizibil din orice unghi. Momentan este singurul ecran vizibil în lumina soarelui.

Un alt produs pe cale de a se lansa este sistemul 3GTV dezvoltat de compania Automated Media Services, din New Jersey. Spre deosebire de Dynascan, acesta este un ecran de mici dimensiuni ataşabil rafturilor magazinelor şi care afişează reclamele comercianţilor întocmai ca un canal TV. Avantajul acestui tip de sistem este prezenţa lângă produsul promovat şi capacitatea mărită de influenţare a deciziei consumatorilor.

Punctul de plecare al acestui concept a fost rezultatul a numeroase studii care dovedesc că, plasarea ecranelor digitale la locul unde cumpărătorul ia decizia este vitală în zilele noastre.
Ecranele LED plasate în zonele caselor de marcat sunt insuficiente şi adeseori ineficiente, deoarece la momentul vizionării promoţiilor clientul deja a luat deciziile de cumpărare. Datorită plasării ercanelor în imediata apropiere a produselor vizate, clienţii au ocazia să vadă reclama şi să studieze produsul în acelaşi moment, fiind mijlocit procesul decizional.

Avantajul acestor sisteme este uşurinţa instalării şi a mentenanţei. Singurele dileme apar la început pentru a decide ce soft va fi utilizat şi apoi, ce conţinut va fi încărcat.

În funcţie de bugetul alocat există o multitudine de opţiuni de softuri, de la cele simple cu derulare a câte unei singure imagini, la cele complexe care permit inserţia unor informaţii şi imagini complexe, intercalate. După aceea, garanţia că display-urile digitale se vor autofinanţa prin vânzarea de spaţiu publicitar este aproape garantată.

Similar Posts:

8 recommended
comments icon0 comments
0 notes
565 views
bookmark icon

Write a comment...