Interviu

Răzvan Pricop: Vor avea de câştigat cei care găsesc echilibrul triunghiului good – cheap – fast

• Bookmarks: 26 • Comments: 4592


Print Production Director al agenţiei Leo Burnett şi omul care gestionează unele dintre cele mai interesante proiecte de producţie publicitară, Răzvan Pricop ne-a dezvăluit punctual ce a adus anul 2008 în materie de parteneri, lucrări, reuşite, cât şi propria viziune asupra evenimentelor curente din mediul local de business.

Care au fost cei mai activi furnizori de producţie publicitară cu care a colaborat Leo Burnett în 2008?

Dintre cei mai activi furnizori aş putea să menţionez: Printco, Exclus Prod şi Protip – pe parte de offset; Impression Graphics România şi Avantgarde Printing – pe parte de mediu digital şi outdoor; PlastyProd, Media Advertising şi Plora Advertising în ceea ce priveşte POSM-uri/ Roof top-uri/ proiecte speciale etc.; La Strada şi Total Promoţionale pe parte de gift-uri, fără să las vreo secundă impresia că cei pe care nu i-am menţionat nu s-ar încadra în segmentul „activi”.

Care au fost cele mai notabile proiecte de sign ale anului 2008?

Nu vreau sa par ironic, dar toate proiectele pe care Leo le executa pentru clienţii săi sunt notabile, chiar dacă vorbim de simple execuţii sau de cele mai complicate proiecte.

Dar cele mai spectaculoase proiecte gestionate de Leo Burnett?

Rooftop Stella Artois din Bucureşti şi rooftop Beck’s din Mamaia, stand prezentare produse roasted and ground DonCafe, corner interactiv L&M Smile Duel, insula Always concert Lenny Kravitz şi Herăstrău.

În contextul economic actual, care credeţi că va fi evoluţia domeniului pe termen scurt?

Poate este prematur să discutam despre o evoluţie în acest moment, chiar de criză, ţinând cont că în această perioadă, ca în fiecare an, se definitivează planurile de marketing şi se stabilesc bugete pentru anul viitor. Ce pot spune este că acei clienţi care folosesc acest canal de comunicare îl vor „utiliza” cu siguranţă şi în continuare şi, de asemenea, sunt convins că vor avea de câştigat doar aceia care vor găsi cel mai bun echilibru al triunghiului good – cheap – fast. Sunt la fel de încrezator ca inputul strategic şi inovativ al agenţiilor de publicitate va face diferenţa în proiectele de Print Production.

Există semnale de rectificare a bugetelor de promovare ale marilor advertiseri pentru anul 2009?

No comment.

Similar Posts:

26 recommended
comments icon4 comments
4 notes
592 views
bookmark icon

0 thoughts on “Răzvan Pricop: Vor avea de câştigat cei care găsesc echilibrul triunghiului good – cheap – fast

    Write a comment...