Producătorul nipon de mașini de imprimat cu jet de cerneală este pe punctul de a încheia procedura de achiziționare a companiei AnaJet, unul dintre liderii sectorului industrial de imprimare pe materiale textile. Un acord de cumpărare a societății americane AnaJet, specializată în imprimarea directă pe suport textil, a fost încheiat în luna ianuarie, constructorul japonez de imprimante digitale Ricoh fiind principalul beneficiar, potrivit publicației specializate în artă grafică „Graphiline”.
Înființată în 2006 și având sediul central în California (SUA), AnaJet este una din primele întreprinderi din lume care a construit, în serie, mașini de imprimat direct pe suport textil. Astăzi, a ajuns unul din liderii mondiali de pe piață. De-a lungul timpului, Ricoh s-a concentrat în special pe tehnologii de imprimare destinate birourilor și zonei comerciale. În urma recentului acord de achiziție, Ricoh urmărește să-și întărească poziția pe piața mașinilor industriale de imprimat cu jet de cerneală. Trebuie menționat că Ricoh fabrică de ceva vreme capetele de imprimare ale mașinilor produse de AnaJet.
AnaJet are aproximativ 50 de angajați. După încheierea procesului de achiziție de către Ricoh, AnaJet va deveni filiala Ricoh Printing Systems SUA și va continua să-și desfășoare toate activitățile sub actuala denumire. Ricoh Company Ltd. a fost fondată în 1936 de un grup de firme din Japonia care susțineau Institutul de cercetare Riken. Ricoh fabrică produse electronice, aparate de fotografiat, echipamente de imprimat (de tipul fotocopiatoarelor), faxuri, diverse mașini de tipărit, dar și consumabile (CD-uri și DVD-uri). În anul 1996, Ricoh a achiziționat grupul britanic NRG1. De asemenea, din august 2006, Hitachi Printing System a devenit filiala companiei Ricoh.
Similar Posts:
- Altana investeşte 100 milioane euro în tehnologia Landa
- Scodix și Ricoh -parteneriat strategic
- Tot mai multe participări la Ipex, sub semnul întrebării
- Mutoh lansează la FESPA 2010 imprimanta pentru textile de 2.6m
- Creşterea performanţei şi intrarea pe piață cu produse noi te diferențiază de concurență