RemaDays este cel mai mare târg pentru marketing şi advertising din Europa Centrală şi de Est. Desfăşurat de obicei în Polonia, anul acesta târgul va fi organizat pentru prima oară în Ucraina. Ediţia de anul acesta a evenimentului va avea loc între 16-18 februarie 2010 în Centrul Internațional de Expoziții din Kiev.
Organizatorul, firma poloneză CJC Inter Media, estimează că vor fi 100 de expozanți. Expoziția se va axa pe soluții și trenduri pentru produse promoționale și outdoor.
“O mulțime de factori ne-au determinat să organizăm acest târg în Ucraina. Cel mai important factor a fost lipsa unor astfel de evenimente speciale care să promoveze sectorul de publicitate și în același timp să satisfacă cererea de pe piața de acolo. Pentru că avem experiență și cunoștințe despre piața ucrainiană, dar și dorința de a veni în întâmpinarea majorității companiilor, am decis să facem acest târg în Ucraina la începutul anului”, spune Slawomir Giefing, Director General, GJC Inter Media.
Reprezentantul firmei organizatoare a motivat alegerea acestei perioade ca fiind propice, deoarece la începutul anului companiile care se ocupă cu producția de cataloage sunt foarte interesate să își prezinte ofertele. De asemenea, și alte companii din industria articolelor promoționale vor să profite de oportunitatea de a-și face cunoscută oferta, fiindcă acum potențialii clienți stabilesc bugetul pentru publicitate și promoționale pentru 2010.
Zilele Internaționale ale Advertisingului RemaDays Kiev reprezintă un eveniment de business complex, iar în cadrul acestuia vor exista concursuri pentru cei din branșă (“Cele mai înalte culmi ale publicității” și “Cadoul anului”), o loterie pentru vizitatori și o petrecere de gală pentru expozanți.