Interviu

Verla vrea să contribuie la stoparea fenomenului de degradare a calității materialelor de pe piaţa de print

• Bookmarks: 23513


Verla este furnizor important pentru piaţa de producţie publicitară, fiind înfiinţată acum 16 ani. Vlad Verzea vorbeşte într-un interviu acordat pentru www.universign.ro despre cum a reuşit firma să traverseze anul 2009, ce oportunităţi de afaceri a observat şi care sunt aşteptările pentru 2010.

Ce clienţi importanţi a reuşit să atragă Verla în 2009? Ce strategie aţi utilizat pentru atragerea celui mai important client în 2009?
Politica firmei noastre este că toţi clienţii noştri sunt importanţi. De aceea, nu facem referire la o anume categorie de clienţi. Dar simţim că deținem o cotă de piaţă în zona materialelor de print care a crescut în cursul anului trecut. Credem că la acest lucru a contribuit diversificarea ofertei, astfel încât să răspundem unei game mai largi de preferinţe ale clienţilor, precum şi menţinerea şi promovarea unor relaţii de parteneriat bazate pe respect şi reciprocitate.

Din ce domeniu al producţiei publicitare s-au înregistrat cele mai multe cereri ? Ce produse s-au comercializat mai bine în 2009, materiale sau echipamente? Cum s-a schimbat proporţia faţă de anul 2008 şi care credeţi că este explicaţia?
Anul 2009 nu a fost un an cu schimbări spectaculoase, cererea menţinându-se cam pe aceleaşi game de produse. Poate, datorită specificului anului 2009, apreciem o creştere a cererii pentru materialele flexibile, destinate printurilor de mari dimensiuni.

Ce produse noi intenţionaţi să introduceţi pe piaţa din România în 2010 şi de ce credeţi că acestea vor avea succes?

Pentru 2010 ne-am propus să accentuăm promovarea foliilor magnetice şi a magneţilor pentru segmentul de piață ce acoperă materiale de divertisment, personalizări, cadouri. În 2009 am observat o creştere a acestui segment și vrem să speculăm această nișă.

Ce servicii oferite de Verla au fost solicitate în mod frecvent de către clienţi în 2009? Cine a solicitat aceste servicii – end userii, agenţiile de publicitate? Cui vă adresaţi prin aceste servicii – firmelor mari sau mici?
Firma noastra oferă servicii într-un segment restrâns şi, de obicei, ne-am adresat firmelor mici care nu aveau dotare sau capacităţi suficiente pentru a prelua şi finaliza lucrările angajate.

2010 este un an al extinderii afacerii sau al încercărilor de a vă menţine la nivelul anului 2009? Cum explicaţi această tendinţă?
Am început anul 2010 cu gândul de a nu face rabat de la calitatea produselor din oferta noastră şi cu dorinţa ca în aceste condiţii să menţinem şi să consolidăm relaţiile de parteneriat existente.

Avem în vedere rediscutarea ofertei de produse cu furnizorii noştri, astfel încât să putem obţine materiale de calitate bună la preţuri care să ne permită o adaptare cât mai bună la cererea actuală.

În ceea ce priveşte clienţii, vom menţine standardul de calitate al produselor cu care i-am obişnuit. Sperăm, în felul acesta, să contribuim şi noi la stoparea fenomenului de degradare a pieţei şi la îmbunătăţirea calităţii materialelor utilizate în industria publicitară.

Similar Posts:

23 recommended
comments icon0 comments
0 notes
513 views
bookmark icon

Write a comment...