Pregătirile pentru unul dintre cele mai renumite târguri cu şi despre industria comunicării vizuale, Viscom, sunt în toi, iar organizatorii dezvăluie că evenimentul va include Colţul Speakerilor, Summitul pentru textile și cel pentru LED-uri, precum și noul concept de eveniment: Launch&Learn.
Cu două luni înainte de desfăşurarea Târgului Internaţional pentru Comunicarea Vizuală, Tehnologie şi Design, gradul de ocupare a standurilor a ajuns la 80%, dintr-un total de 350 de expozanţi prevăzuţi în organizarea show-ului.
“Vizitatorii poate că nu se vor aştepta la un conţinut atât de nou, însă avem planuri mari pentru modalităţile de prezentare a informaţiilor. Spre exemplu, lansăm ideea unui forum de discuţii deschis, care să aibă loc concomitent cu masa de prânz, iar oferta noastră bogată le dă vizitatorilor şansa să aleagă prezentările la care vor să participe, în funcţie de interese şi de itinerariul lor”, afirmă Petra Lassahn, directorul general al firmei organizatoare, Reed Exhibitions.
Expoziţia specializată Viscom va avea loc în perioada 13-15 octombrie, în Dusseldorf, Germania.