HP și Redtie, furnizori ai tehnologiei web-to-print, au prezentat la târgul Technology for Marketing and Advertising Show, din Londra, cele mai recente sisteme de imprimare directă din mediul online, precum și posibilitățile creative oferite de imprimarea digitală.
Prin intermediul tehnologiei HP Indigo pentru imprimare digitală au fost realizate materialele personalizate ale unei campanii inteligente și de efect. Campania a fost produsă de Coca-Cola Israel, care s-a decis să reîmprospăteze brand-ul Sprite .
Merav Dvori, manager de marketing la Coca-Cola Israel a afirmat: “Ideea noastră a fost să implicăm clienții în campania brand-ului într-un mod cu totul nou. Pentru prima dată clienții au putut să participe activ și să-și realizeze propria etichetă de produs. Am simțit că acest lucru ar crește interesul consumatorilor și că ar implementa o părere proaspătă despre brand.”
Campania a fost considerată un succes. A avut peste 100.000 de consumatori, care și-au realizat propriile modele de etichete, și peste trei milioane de persoane care au vizitat site-ul campaniei.
Julia Cole, manager de marketing la HP Indigo Marea Britanie și Irlanda a spus: “E cunoscut faptul că cele mai puternice brand-uri folosesc imprimarea digitală și sisteme care permit imprimarea directă din surse web, pentru a se menține pe piață cu o gamă de materiale complexe și creative.”
Similar Posts:
- Satkar Gidda, cel mai bun consultant în designul de ambalaj din UK, vine la Forumul Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft
- Ambalajul de Coca-Cola, fără logo, pentru Ramadan
- Trendul eco trece la nivelul următor, prin panourile realizate din plante vii
- ,,Există un potenţial mare în rândul companiilor de tipar digital”
- Satkar Gidda, cel mai bun consultant în designul de ambalaj din UK, vine la Forumul Print & Pack
0 thoughts on “Web-to-print – un potențial mare pentru imprimarea digitală”