Interviu

,,Există un potenţial mare în rândul companiilor de tipar digital”

• Bookmarks: 2142



Tiparul digital se află în continuă ascensiune, perioada dificilă prin care trece economia actuală favorizând şi mai mult această tendinţă de trecere de la offset la digital. Printman, firmă care se dezvoltă de mai bine de 10 ani în domeniul furnizării de servicii pentru segmentul offset, are în vedere o reconsiderare a poziţiei sale pe piaţă prin extinderea portofoliului de produse destinate printului digital. Mihai Cobianu, managing partner al Printman, ne dezvăluie intenţia companiei de a promova întregul portofoliul de produse Fujifilm şi creşterea cifrei de afaceri rezultată din vânzarea produselor pentru print digital.

Care este ponderea produselor pentru print digital în portofoliul Printman?
În momentul de faţă, ponderea produselor pentru tipar digital este destul de mică, deoarece activăm pe piaţa de tipar digital prin intermediul HP Indigo doar din 2008, iar cu Fuji Aquity de numai jumătate de an.
Ţinta noastră principală au fost clienţii din zona tiparului offset comercial în care activăm de peste 10 ani, şi care au dorit să-şi diversifice portofoliul de produse. Pe de altă parte, considerăm că există un potenţial mare în rândul companiilor de tipar digital care constituie şi audienţa dumneavoastră ţintă.

De asemenea, prin HP Indigo încercăm să intrăm în tipografiile flexo de etichete cu 2 maşini dedicate.

Ce procent din cifra de afaceri provine din vânzarea de produse destinate printului digital?

În prezent, vorbim de un procent de aproximativ 10%, dar intenţionăm ca acest procent să crească până la 40% în următorii 5 ani.

Faceți-ne un profil al clientului care imprimă cu echipamente digitale și pe care îl vizează Printman.
Până în acest moment, în România, avem o bază de 6 maşini de tipar digital HP Indigo instalate la tipografii care au deja o cotă importantă din piaţa literaturii de marketing şi care şi-au consolidat poziţia în piaţă, prin investiţia făcută în tiparul digital. Aplicaţiile pe care clienţii noştri le tipăresc sunt: cărţi, broşuri, pliante, albume foto, tipar de date variabile, carduri, POSM, etichete, ambalaje flexibile în tiraje mici şi medii.

Aveti planuri de extindere a portofoliului spre produse destinate exclusiv pentru producția publicitară?
Aquity este doar un produs dintr-o gamă mai largă pe care Fujifilm le-a dezvoltat pentru producţia publicitară. Intenţia noastră este să promovăm tot portofoliul de produse Fujifilm care include echipamente, consumabile, media şi software.

Care sunt avantajele pe care le oferă acestea pentru imprimarea digitală?
Echipamentele Fujifilm permit tipărirea unei game mari de aplicaţii: POSM, afişe, signalistică pe material rigid, bannere, pe o varietate de suporturi: material rigid până la grosimea de 48 mm, format 3,05 x 2,5 m şi materiale în rolă cu opţiunea de tipărire din rolă în rolă. Datorită tehnologiei variabile droplet inkjet (cu puncte de mărime variabilă) şi opţiuni de CMYK şi alb, tiparul este de o calitate fotografică.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
142 views
bookmark icon

Write a comment...