Producătorul de desert Jell-O din America atrage atenţia americanilor printr-un billboard interactiv alimentat de numărul de smiley-uri care plonjează în spaţiul virtual pe platforma Twitter.
Pentru realizarea panoului publicitar s-a folosit imaginea unui copywriter local, Ian Hart. Chipul acestuia apare pe un billboard outdoor, alături de două contoare digitale, actualizate la fiecare secundă, care arată ponderea numărului de smiley-uri de pe platforma Twitter. Dacă balanţa înclină în favoarea smiley-urilor, pe chipul lui Ian Hart apare un zâmbet care creşte proporţional cu “combustibilul său”.
Conceptul vine şi cu o promoţie: dacă starea de spirit a americanilor nu este bună, iar zâmbetul de pe billboard dispare, compania va oferi cupoane pentru budincă gratuită.
Panoul „Pudding Face” este unul dintre numeroasele exemple de mesaj publicitar care îmbină mediile sociale online cu lumea reală, într-un mod deloc forţat, ba chiar plăcut. Aceasta este, de asemenea, o dovadă că salturile tehnologice viitoare vor implica mai multe modalităţi sofisticate de integrare a vieţii de zi cu zi în mediul online.
Billboard-ul este amplasat în Soho, New York, dar poate fi urmărit şi în varianta digitală, pe www.jellopuddingface.com.