Majoritatea garajelor pentru mașini se închid cu ajutorul unor banale uși gri. Compania germană care se promovează prin intermediul site-ului www.style-your-garage.com și-a propus să vină cu o soluție creativă. Utilizând billboarduri 3D speciale pe post de uși, firma reușește să realizeze în garajele personalizate scene extrem de veridice.
Companiile care realizează printuri de format mare încep să își lărgească viziunea și publicul țintă, adresându-se din ce în ce mai mult oamenilor obișnuiți. Un astfel de exemplu este firma germană care se face cunoscută pe site-ul www.style-your-garage.com şi care creează uși de garaj neobișnuite. Aceasta oferă clienților posibilitatea de a alege peste 250 de tematici standard pentru realizarea billboardurilor 3D care vor acoperi ușa gri a garajului: de la o cursă spectaculoasă de mașini, până la cai sălbatici sau fete sexi aflate la baruri de lux. Dar pentru ca afacerea să devină mai spectaculoasă, germanii i-au convins pe managerii de la Harley-Davidson și MINI să se implice și să îşi promoveze brandurile prin tematici sponsorizate. Avantajul pentru cumpărători se regăseşte la nivel de preţ, deoarece, astfel costul unei uşi coboară de la 169 de euro la doar 39 de euro. Clienții care nu agreează tematicile standard sau pe cele sponsorizate își pot personaliza prelatele care vor ține loc de ușă, trimițând companiei germane o imagine digitală pe care aceasta să o imprime. Billboardurile pentru garaj sunt realizate din material de foarte bună calitate, indestructibil, ușor de montat cu Velcro și ușor de îndepărtat dacă este cazul. Compania germană oferă billboarduri de diferite dimensiuni, inclusiv pentru garajele de capacitate mare, și de asemenea, pentru diferite tipuri de sisteme de dechidere a ușilor.
Similar Posts:
- Mondi va produce cel puțin un milion de măști medicale pe zi.
- Cernelurile metalice oferă posibilităţi creative nelimitate
- Pedalând în outdoor – publicitatea pe biciclete câştigă teren pe piaţa românească
- Parteneriat strategic între Landa și Komori
- Xerox îşi extinde gama de servicii de customer care în Europa, prin achiziţia Invoco