Interviu

Petre Brumă: Frecventarea evenimentelor externe este încă foarte relevantă

• Bookmarks: 25597


Din postura sa de director de producţie la McCann Erickson, Petre Brumă şi-a construit de-a lungul timpului o imagine coerentă asupra industriei de producţie publicitară. Am încercat să vedem ce înseamnă vizitarea unui târg de profil pentru un om de agenţie şi care sunt aşteptările sale de la un astfel de eveniment.

Jobul meu implică un contact permanent cu lumea producţiei publicitare, astfel că fiecare eveniment dedicat acestei industrii, fiecare târg şi expoziţie, reprezintă un mijloc viabil de înmulţire a contactelor relevante şi identificare de noi parteneri.

Acest lucru este valabil şi pentru târgul Print&Sign, una din principalele surse locale de furnizori şi servicii noi. Aici merg în principal nu numai cu gândul de a stabili cât mai multe contacte noi, ci şi de a descoperi noi modalităţi de promovare pentru clienţii companiei la care lucrez. Pentru vizita din acest an pot să spun că am deja un „plan de bătaie”. Am căutat pe site-ul târgului informaţii despre evenimente sau lansări care vor fi în acea perioadă şi voi încerca să fiu prezent la cât mai multe.

Din punctul meu de vedere, reunirea producţiei publicitare şi a tiparului offset sub aceeaşi umbrelă a mai noului Print&Sign este de bun augur. Cele două domenii se completează reciproc şi trebuie să meargă împreună.

Deşi târgul local evoluează, iar piaţa se globalizează, frecventarea târgurilor externe de producţie publicitară, rămâne foarte importantă, deoarece numai aşa se pot observa tendinţele mişcării publicitare. Cel mai recent eveniment extern de profil pe care l-am vizitat a fost Drupa 2008, unde am rămas puternic şi plăcut impresionat de nivelul organizării şi profesionalismul organizatorilor.

Similar Posts:

25 recommended
comments icon0 comments
0 notes
597 views
bookmark icon

Write a comment...