Euroexpo Trade Fairs a anunţat recent cooptarea în echipa de conducere a Danielei Tarsay, în calitate de Deputy General Manager. Aceasta beneficiază deja de o experienţă relevantă în industria de producţie publicitară şi organizarea de evenimente. În perioada 2003 -2006 a ocupat poziţia de director executiv în cadrul companiei în care revine acum, iar în ultimii patru ani a condus Affiche Media, distribuind în exclusivitate o renumită marcă de folii pentru producția publicitară.
Ce v-a determinat să plecaţi de la Euroexpo în 2006?
În anul 2006, după patru ani în care am organizat alături de echipa Euroexpo unele din cele mai bune evenimente de pe piaţa de business, am avut dorinţa de a-mi deschide propria firmă, în industria publicitară. A fost un pas firesc, spun eu, având în vedere că eram foarte implicată în tot ce ţine de publicitate. A fost ca o provocare pe care am dezvoltat-o cu succes. Am continuat însă, în paralel, colaborarea cu Euroexpo aproape doi ani.
De ce v-aţi orientat către producţia publicitară după plecarea de la Euroexpo?
Print&Sign şi industria de publicitate au fost şi sunt proiecte de suflet. A fost normal ca, având interes pentru acest domeniu şi contacte puternice în industrie, să mă orientez către acest business personal.
Cum s-a văzut târgul de producţie publicitară din perspectiva directorului de firmă expozantă?
Affiche Media a participat anii trecuţi la Print&Sign. Am ştiut de la început beneficiile. Este important pentru fiecare companie din industrie să participe la acest tip de evenimente. Ai ocazia să iei pulsul pieţei, să dezvolţi noi relaţii de business, să-ţi prezinţi oferta unui numar mare de potenţiali clienţi, în cel mai direct mod şi într-o perioadă foarte scurtă, dar și să afli care sunt cele mai noi tehnologii şi tendinţe.
Care este motivul revenirii la Euroexpo? A fost o decizie planificată de multă vreme sau o decizie de moment?
După 2006 am continuat colaborarea cu Euroexpo pentru o serie de noi proiecte.
Sunt ataşată profund de organizarea de expoziţii. Este o pasiune care nu a scăzut niciodată în intensitate.
Vara aceasta, Camelia Buda, Directorul General Euroexpo, mi-a propus să revin în companie ca Director General Adjunct, având în vedere că am avut o colaborare atât de strânsă. Am fost încântată de propunere şi am acceptat. A fost, deci, o decizie de moment.
Ce doriţi să îmbunătăţiţi la Digital Print & Sign, mai ales după ce aţi trecut prin experienţa expozantului?
Nu putem vorbi de îmbunătăţiri în ceea ce priveşte Digital Print&Sign sau alt eveniment de acest gen. Echipa este cel puţin la fel de bună ca în trecut. Avem directori de proiect cu experienţă şi un departament de PR excelent.
Dacă vorbim de piedici în derularea unor proiecte, acestea ţin doar de contextul general în care se află industria. S-au produs multe schimbări în componenţa companiilor, iar în zona organizării evenimentelor este importantă relaţia de durată cu reprezentanţii industriei.
Cu toate acestea, chiar dacă parcurgem o perioadă nefastă din punct de vedere economic, iată că spaţiul expoziţional din acest an al Digital Print&Sign a fost ocupat în totalitate.