Analiza

Promovare exclusivistă

• Bookmarks: 21831


Pentru companiile cu dare de mână, mijloacele de promovare outdoor consacrate se dovedesc destul de limitate când în discuție intră targeturi restrânse, care trebuie sensibilizate prin abordări exclusiviste. Această nevoie a adus oportunități noi de specializare pentru companiile ce oferă servicii de promovare. Artfield și Ad-Air Group sunt două companii specializate în realizarea imaginilor la scară foarte mare la suprafața solului, imagini ce pot fi observate doar cu ajutorul Google Earth sau de către cei ce călătoresc cu avionul. Germanii de la Artfield au devenit celebri prin realizarea unei imagini de promovare pentru Swiss Air, strategic plasate de-a lungul unei rute de zbor foarte traficate.

Datorită dimensiunilor gigantice, pasagerii din avion au timp suficient pentru a parcurge întru totul reclama și chiar pentru a zăbovi cu privirea pe ea.

Dincolo de tehnologia implicată, principala provocare cu care se confruntă astfel de companii este securizarea terenurilor cu maximă vizibilitate, ceea ce implică ori plata unor chirii exorbitante, ori achiziția acestora, lucru la fel de costisitor. Deși această metodă de promovare nu a devenit una încetățenită, nivelul de expunere a mesajului fiind destul de redus și influențat de factori greu de controlat, chiar și cei mai sceptici recunosc că este o soluție ce abundă în prospețime și originalitate.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
831 views
bookmark icon

Write a comment...