Spaţiile pentru expoziţia dedicată printului digital FESPA 2011 au fost ocupate în proporţie de 80%, iar cele cele vacante se preconizează a fi ocupate în curând.
Organizatorii estimează un număr mare de vizitatori la showul digital din acest an, care va reuni expozanţi de top ai industriei de profil. Ediţia din acest an va avea un concept clar, va fi gazda inovaţiei şi va prezenta caracteristici de valoare adăugată puternic asociate cu FESPA.
Manifestarea va avea cu o zi în plus faţă de ediţia precedentă şi se concentrează pe potenţialul tehnologiilor de imprimare de format mare, cu accentul pe rolul printului în mixul de marketing. Astfel, în cea de-a patra zi a expoziţiei, deţinătorii de branduri şi agenţiile de publicitate vor putea afla modalităţile inovative prin care printul digital de format mare poate juca un rol important în campaniile lor.
“FESPA Digital 2011 se va adresa unui număr variat de vizitatori, nu numai furnizorilor de servicii de imprimare în format mare”, a declarat Frazer Chesterman, Managing Director al FESPA. “Pieţele converg şi observăm din ce in ce mai multe companii de producţie publicitară sau axate pe tipărirea digitală care sunt interesate de modul în care formatul digital mare le poate îmbunătăţi afacerea. Acesta este un târg în care tipografiile şi clienţii lor se vor întâlni, pot trece peste obstacole şi pot utiliza printul într-un mod creativ, care să le propulseze afacerea. Ne dorim ca FESPA Digital 2011 să fie o rampă de lansare care să le confere vizitatorilor optimismul şi încrederea necesară pentru a face un pas înainte în 2011”, a adăugat Chesterman.
Expoziţia are loc în perioada 24-27 mai 2011 în oraşul Hamburg, Germania.