Groupama Asigurări a încredințat din nou operațiunile de organizare a echipamentelor de birou și management al imprimării către Xerox România. Xerox a anunțat că a reușit să scadă costurile de imprimare ale clientului cu 33,6%, pe cel al echipamentelor de birou cu 67 procente și numărul consumabilelor generate cu 90%.
”Prin implementarea acestui proiect, Groupama Asigurări a redus costurile cu imprimările cu 33,6%”, a afirmat Paul Zarzara, Manager Achiziţii Groupama Asigurări şi Project manager pentru acest proiect. “S-a reorganizat parcul de echipamente de birou: în noua configurație, este format din 25% echipamente existente (cele mai eficiente din punct de vedere funcțional şi din punct de vedere costuri) și 75% din echipamente Xerox noi. De asemenea, numărul echipamentelor s-a redus cu 67%, numărul consumabilelor gestionate cu 90% şi s-a reuşit omogenizarea parcului de echipamente de birou şi optimizarea fluxurilor interne”.
De la primul contract, semnat în 2009 și apoi reînnoit, Groupama a beneficiat de instalarea a peste 400 de echipamente Xerox noi, mișcare ce a făcut parte din strategia de optimizare a operațiunilor pentru companie și cele peste 200 de agenții ale sale, care tipăreau înainte de implementare circa 1,5 milioane pagini lunar. Acum, implementarea sistemului cu opțiunile sale de protecția mediului și de optimizare a proceselor interne a dus la îmbunătățirea în general a activității clientului.
„Am oferit un serviciu personalizat de management al echipamentelor de birou, care a răspuns pe deplin nevoilor de control și reducere a costurilor în mediul de birou Groupama Asigurări”, a afirmat Simona Țăndărică, Strategic Accounts Manager, Servicii financiare, Xerox România. “Am instalat multifuncţionale Xerox performante în toate agenţiile și sediile Groupama Asigurări, alături de echipamentele non-Xerox deţinute de Groupama Asigurări. Toate acestea sunt monitorizate printr-o suită de aplicaţii software, asigurând astfel nivelul agreat al serviciului de gestionare pentru întreaga flotă de echipamente.”